Նիւթ

Վերնագիր: Studying the Quality of Education in the General Educational System During Covid-19

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

2

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Պողոսյան Գայանե, Գրիգորյան Մերի, Ամիրյան Ելենա, Погосян Гаяне, Григорян Мери, Амирян Елена

Այլ վերնագիր:

Կրթության որակի ուսումնասիրությունը հանրակրթության ոլորտում կորոնավիրուսային համաճարակի պայմաններում ; Изучение качества образования в общеобразовательной системе в условиях коронавирусной эпидемии

Ծածկոյթ:

30-39

Ամփոփում:

The COVID-19 pandemic has led to history's most significant educational disruption, affecting nearly 1.6 billion students in more than 190 countries and all continents. Closures of schools and other learning spaces have impacted 94 per cent of the world's student population, up to 99 per cent in low and lower-middle-income countries (UESCO CONCEPT, 2020).
ՔՈՎԻԴ-19 համաճարակը հանգեցրել է մատմության պատմության ոնջ ընթացքում կրթության համակարգի գործառնության ամենամեծ խափանմանը, որն ազդել է գրեթե 1.6 մլրդ սովորողների վրա ավելի քան 190 երկրներում և բոլոր մայրցամաքներում: Դպրոցների և այլ ուսումնական հաստատությունների փակումն ազդել է ուսանողական բնակչության 94 տոկոսի վրա, իսկ ցածր եկամուտ կամ միջինից ցածր եկամուտ ունեցող երկրներում այս ցուցանիշը հասել է 99 տոկոսի (Հայեցակարգ ՅՈՒՆԵՍԿՕ, 2020թ.): Ինչպես և աշխարհի բոլոր երկրները, Հայաստանը ևս անմասն չի մնացել համաճարակի հասցրած վնասից:
Эпидемия COVID-19 привела к крупнейшему в истории расстройству системы образования, в затронувшему почти 1,6 миллиарда учащихся в более чем 190 странах и на всех континентах. Закрытие школ и других образовательных учреждений коснулось 94 процентов мирового контингента учащихся, причем в странах с низким и средним уровнем дохода этот показатель вырос до 99 процентов (Концепция ЮНЕСКО, 2020 г.). Как и все страны мира, Армения не избежала ущерба, нанесенного эпидемией.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:289105

Լեզու:

en

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Dec 8, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Nov 23, 2021

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

179

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/307861

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Poghosyan, Gayane, Studying the Quality of Education in the General Educational System During Covid-19 Dec 8, 2023

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն