Object structure

Journal or Publication Title:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Date of publication:

2021

Number:

2

ISSN:

2579-2903

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Պողոսյան Գայանե, Գրիգորյան Մերի, Ամիրյան Ելենա, Погосян Гаяне, Григорян Мери, Амирян Елена

Title:

Studying the Quality of Education in the General Educational System During Covid-19

Other title:

Կրթության որակի ուսումնասիրությունը հանրակրթության ոլորտում կորոնավիրուսային համաճարակի պայմաններում ; Изучение качества образования в общеобразовательной системе в условиях коронавирусной эпидемии

Creator:

Poghosyan, Gayane ; Grigoryan, Meri ; Amiryan, Yelena

Subject:

Գիտություն ; Կրթություն

Uncontrolled Keywords:

education ; distance and hybrid learning ; pandemic conditions ; educational crisis

Coverage:

30-39

Abstract:

The COVID-19 pandemic has led to history's most significant educational disruption, affecting nearly 1.6 billion students in more than 190 countries and all continents. Closures of schools and other learning spaces have impacted 94 per cent of the world's student population, up to 99 per cent in low and lower-middle-income countries (UESCO CONCEPT, 2020).
ՔՈՎԻԴ-19 համաճարակը հանգեցրել է մատմության պատմության ոնջ ընթացքում կրթության համակարգի գործառնության ամենամեծ խափանմանը, որն ազդել է գրեթե 1.6 մլրդ սովորողների վրա ավելի քան 190 երկրներում և բոլոր մայրցամաքներում: Դպրոցների և այլ ուսումնական հաստատությունների փակումն ազդել է ուսանողական բնակչության 94 տոկոսի վրա, իսկ ցածր եկամուտ կամ միջինից ցածր եկամուտ ունեցող երկրներում այս ցուցանիշը հասել է 99 տոկոսի (Հայեցակարգ ՅՈՒՆԵՍԿՕ, 2020թ.): Ինչպես և աշխարհի բոլոր երկրները, Հայաստանը ևս անմասն չի մնացել համաճարակի հասցրած վնասից:
Эпидемия COVID-19 привела к крупнейшему в истории расстройству системы образования, в затронувшему почти 1,6 миллиарда учащихся в более чем 190 странах и на всех континентах. Закрытие школ и других образовательных учреждений коснулось 94 процентов мирового контингента учащихся, причем в странах с низким и средним уровнем дохода этот показатель вырос до 99 процентов (Концепция ЮНЕСКО, 2020 г.). Как и все страны мира, Армения не избежала ущерба, нанесенного эпидемией.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Identifier:

click here to follow the link

Language:

en

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան