Նիւթ

Վերնագիր: The Role and Significance of Antonyms in Businees English

Ստեղծողը:

Khostikyan, Ruzanna

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Խոստիկյան Ռուզաննա, Хостикян Рузанна,

Այլ վերնագիր:

Հականիշության դերը և կարևորությունը գործարար անգլերենում ; Роль и значимость антонимии в деловом английском

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկոյթ:

150-157

Ամփոփում:

Անգլերենում, մասնավորապես գործարար լեզվում հաճախ հանդիպող հականիշ եզրույթների առկայության միջոցով մեկնաբանվում է հակադիր իմաստների տրամաբանությունը: Այսպիսի իմաստների ընկալումը նպաստում է ուսումնառողի ավելի խոր գիտելիքների ձևավորմանը հատկապես գործարար անգլերենում, ինչպես նաև թույլ է տալիս խուսափել շփոթեցնող եզրույթների օգտագործումից: Այդ կերպ ամրապնդվում է լեզվի և մասնագիտական առարկայի փոխգործակցությունը, և ուսանողը ձեռք է բերում լեզվական և մասնագիտական հարուստ գիտելիքներ, որի շնորհիվ էլ ընդլայնվում է ուսումնառողի աշխարհընկալումը: Антонимия в общем и деловом английском поясняет логику противоположных значений, способствуя формированию более глубоких знаний в английском языке. В то же время антонимы дают возможность избежать употребления двусмысленных и искажающих смысл высказывания слов. Использование антонимичных пар способствует лучшему усвоению специальной дисциплины, языковых реалий и расширению кругозора в целом. Antonymy in both General and Business English interprets the logic of items having opposite meanings and assists in the formation of more profound knowledge of the language enabling to escape ambiguous and misleading words. As a result, students benefit from the interaction of the language and the special subject which strengthens the acquisition of both disciplines and contributes to the enhancement of the learner’s general worldview.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:269998

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Sep 24, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

May 19, 2021

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

39

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/294143

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Khostikyan, Ruzanna, The Role and Significance of Antonym in Businees English Sep 24, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն