Օբյեկտ

Վերնագիր: Շախմատի ուսուցիչների դասավանդման «լավագույն փորձի» հոգեբանական ուսումնասիրություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Համար:

2

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Саргсян Анжела, Хачатрян Армине, Sargsyan Anzhela, Khachatryan Armine

Այլ վերնագիր:

Психологические исследования «наилучшего опыта» учителей шахмат ; Psychological Studies Of The “Best Practice” Of Chess Teachers

Ծածկույթ:

36-43

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացվում են շախմատ դասավանդելու «լավագույն փորձ» ունեցող ուսուցիչների քննադատական մտածողության և դրա բաղադրիչների առկա մակար-դակը, աշխատանքային մոտիվացիայի մակարդակը: Հետազոտության հիմքում ընկած են «Քննադատական մտածողության» հարցարանը (հեղինակային մշակում) և Ֆ.Հերց-բերգի «Մոտիվացիոն կառուցվածքի թեստ»-ի արդյունքների վերլուծությունը։ Հետազո-տական տվյալներից պարզ է դառնում, որ «Քննադատական մտածողության» հարցա-րանը կիրառելիս հետազոտվող 45 շախմատի ուսուցիչների 62 %-ն առավելապես դրսևորել է քննադատական մտածողություն: Ֆ. Հերցբերգի մոտիվացիոն կառուցվածքի թեստը կիրառելիս հետազոտվող 45 շախմատի ուսուցիչների 75 %-ի դեպքում աշխա-տանքային գործունեության ընթացքում գերիշխել են ներքին, իսկ 25 %-ի դեպքում՝ արտաքին մոտիվները։ В статье представлен уровень критического мышления и мотивации работы учителей шахмат с «наилучшим опытом». Во время экспериментальных психологических исследований были использованы анкета для критического мышления (авторская разработка) и «Тест мотивационной структуры» Герцберга. Опрос показал, что у 62% из 45 опрошенных учителей шахмат доминирует критическое мышление. В результате применения теста мотивационной структуры Герцберга 75% из 45 опрошенных учителей шахмат доминировали внутренние мотивы во время трудовой деятельности, а 25% - внешние. Таким образом, наличие вышеупомянутых профессиональных компетенций учителей с «наилучшим опытом» в преподавании шахмат способствует эффективности образовательного процесса. The article presents the level of critical thinking and work motivation of chess teachers with “best experience’’. During experimental psychological research, a critical thinking questionnaire (authoring) and Herzberg's Motivational Structure Test were used. The survey showed that 62% out of the 45 surveyed chess teachers had critical thinking. As a result of applying the Herzberg motivational structure test, 75% of the surveyed 45 chess teachers interviewed dominated the internal motives during their working life, while 25 per cent dominated the external ones. Thus, the presence of the aforementioned professional competencies of teachers with the “best experience” in chess teaching contributes to the effectiveness of the educational process.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:264554

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Dec 8, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Dec 18, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

38

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/288078

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն