Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Саргсян Анжела, Хачатрян Армине, Sargsyan Anzhela, Khachatryan Armine
Title:
Շախմատի ուսուցիչների դասավանդման «լավագույն փորձի» հոգեբանական ուսումնասիրություններ
Other title:
Психологические исследования «наилучшего опыта» учителей шахмат ; Psychological Studies Of The “Best Practice” Of Chess Teachers
Creator:
Սարգսյան, Անժելա ; Խաչատրյան, Արմինե
Subject:
Uncontrolled Keywords:
«Շախմատ» ուսումնական առարկա ; քննադատական մտածողություն ; մոտիվացիա ; հմտություններ
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում ներկայացվում են շախմատ դասավանդելու «լավագույն փորձ» ունեցող ուսուցիչների քննադատական մտածողության և դրա բաղադրիչների առկա մակար-դակը, աշխատանքային մոտիվացիայի մակարդակը: Հետազոտության հիմքում ընկած են «Քննադատական մտածողության» հարցարանը (հեղինակային մշակում) և Ֆ.Հերց-բերգի «Մոտիվացիոն կառուցվածքի թեստ»-ի արդյունքների վերլուծությունը։ Հետազո-տական տվյալներից պարզ է դառնում, որ «Քննադատական մտածողության» հարցա-րանը կիրառելիս հետազոտվող 45 շախմատի ուսուցիչների 62 %-ն առավելապես դրսևորել է քննադատական մտածողություն: Ֆ. Հերցբերգի մոտիվացիոն կառուցվածքի թեստը կիրառելիս հետազոտվող 45 շախմատի ուսուցիչների 75 %-ի դեպքում աշխա-տանքային գործունեության ընթացքում գերիշխել են ներքին, իսկ 25 %-ի դեպքում՝ արտաքին մոտիվները։ В статье представлен уровень критического мышления и мотивации работы учителей шахмат с «наилучшим опытом». Во время экспериментальных психологических исследований были использованы анкета для критического мышления (авторская разработка) и «Тест мотивационной структуры» Герцберга. Опрос показал, что у 62% из 45 опрошенных учителей шахмат доминирует критическое мышление. В результате применения теста мотивационной структуры Герцберга 75% из 45 опрошенных учителей шахмат доминировали внутренние мотивы во время трудовой деятельности, а 25% - внешние. Таким образом, наличие вышеупомянутых профессиональных компетенций учителей с «наилучшим опытом» в преподавании шахмат способствует эффективности образовательного процесса. The article presents the level of critical thinking and work motivation of chess teachers with “best experience’’. During experimental psychological research, a critical thinking questionnaire (authoring) and Herzberg's Motivational Structure Test were used. The survey showed that 62% out of the 45 surveyed chess teachers had critical thinking. As a result of applying the Herzberg motivational structure test, 75% of the surveyed 45 chess teachers interviewed dominated the internal motives during their working life, while 25 per cent dominated the external ones. Thus, the presence of the aforementioned professional competencies of teachers with the “best experience” in chess teaching contributes to the effectiveness of the educational process.