Նիւթ

Վերնագիր: «Երաժշտության պատմություն» դասընթացի մեթոդական երկու մոտեցում

Ստեղծողը:

Օլյա Նուրիջանյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Հատոր:

4

Այլ վերնագիր:

Два Методических Подхода К Курсу “История Музыки”; Two Methodological Approaches To The Course “The History Of Music”

Ծածկոյթ:

254-263

Ամփոփում:

Новейшие требования образования диктуют разработку новых видов для самостоятельных работ студента, придавая значение способам развития познавательной активности молодежи. В статье рассматриваются два способа,обеспечивающие познавательную активность студента в рамках курса “История музыки”. The newest educational requirements dictate the development of new types for independent student work, evaluating ways of developing the cognitive activity of young people. The article discusses two ways of supporting the cognitive activity of a student in the framework of the course “The History of Music”.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2018-12-15

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:167623

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 21, 2022

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 17, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

22

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/184399

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն