Object

Title: «Երաժշտության պատմություն» դասընթացի մեթոդական երկու մոտեցում

Ստեղծողը:

Օլյա Նուրիջանյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Հատոր:

4

Այլ վերնագիր:

Два Методических Подхода К Курсу “История Музыки”; Two Methodological Approaches To The Course “The History Of Music”

Ծածկոյթ:

254-263

Ամփոփում:

Новейшие требования образования диктуют разработку новых видов для самостоятельных работ студента, придавая значение способам развития познавательной активности молодежи. В статье рассматриваются два способа,обеспечивающие познавательную активность студента в рамках курса “История музыки”. The newest educational requirements dictate the development of new types for independent student work, evaluating ways of developing the cognitive activity of young people. The article discusses two ways of supporting the cognitive activity of a student in the framework of the course “The History of Music”.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2018-12-15

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:167623

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 21, 2022

In our library since:

Jun 17, 2020

Number of object content hits:

22

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/184399

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information