Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Հատոր:

4

Վերնագիր:

Փաստարկումը սոցիալական գովազդում

Այլ վերնագիր:

Аргументация в социальной рекламе; Argumentation in public social advertising

Ստեղծողը:

Հեղինե Խարազյան

Խորագիր:

Advertising ; Language and Literature

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Харазян Егине ; Kharazyan Heghine.

Ծածկույթ:

83-89

Ամփոփում:

В настоящей статье рассматривается роль аргументации в социальной рекламе. Как средство повышения общественной осведомленности по социальным проблемам, предлагая решения и побуждая к изменению социального поведения, социальная реклама во многом зависит от аргументативных механизмов, которые могут быть основаны на логике, эмоциях и моральных ценностях. This article aims at exploring the role of the argumentation of Public Social Advertising (PSA). As a means of raising public awareness on social issues, suggesting solutions and prompting social behavior changes, PSA heavily applies mechanisms of argumentations, which could be based on logic, emotions and moral values.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2017-12-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան