Նիւթ

Վերնագիր: Փաստարկումը սոցիալական գովազդում

Journal or Publication Title:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Date of publication:

2017

Volume:

4

Other title:

Аргументация в социальной рекламе; Argumentation in public social advertising

Coverage:

83-89

Abstract:

В настоящей статье рассматривается роль аргументации в социальной рекламе. Как средство повышения общественной осведомленности по социальным проблемам, предлагая решения и побуждая к изменению социального поведения, социальная реклама во многом зависит от аргументативных механизмов, которые могут быть основаны на логике, эмоциях и моральных ценностях. This article aims at exploring the role of the argumentation of Public Social Advertising (PSA). As a means of raising public awareness on social issues, suggesting solutions and prompting social behavior changes, PSA heavily applies mechanisms of argumentations, which could be based on logic, emotions and moral values.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2017-12-15

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:167470

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 21, 2022

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 17, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

34

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/184246

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Փաստարկումը սոցիալական գովազդում Jun 21, 2022

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն