Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Մանուկյան Նարինե, Манукян Нарине
Գործարար վարչարարության ծրագրի շրջանավարտների կրթական և մասնագիտական հեռանկարները. իրավիճակային ուսումնասիրություն ; Образовательные и карьерные перспективы выпускников программы по бизнес-администрированию: кейс-стади
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-2024) ; Ա․ Բոբոխյան (2025-)
The current analysis focuses on a single question about third-cycle education (aspi-rantura) aspirations, based on data from a retrospective survey conducted among two cohorts of graduates: those from on-campus programs and alumni of a pilot online Business Administration Master's (BAM) program offered by two higher education institutions in Armenia be-tween 2017 and 2022. A total of 165 graduates participated in the survey, including 128 from on-campus programs and 37 from the online BAM program. Despite generally positive self-assessments of their acquired knowledge, skills, and competencies, the results show that most respondents, across both program modes, do not intend to pursue doctoral studies. The dis-tribution of responses by year of graduation and mode of education was examined using de-scriptive statistical analysis. The results are presented separately and analyzed in light of the body of research on graduate transitions and aspirations for doctoral education in post-Soviet and developing nations. According to the study, the reluctance to pursue PhD-level education may be a reflection of larger structural or socioeconomic barriers rather than a direct corre-lation with the perceived caliber of their academic preparation. These findings underscore the need for targeted academic counseling and institutional support to enhance doctoral pathways in Armenia.
Սույն հետազոտությունը քննության է առնում գործարար վարչարարություն մագիստրոսական կրթական ծրագրի շրջանավարտների` ասպիրանտուրայում ուսումնառությունը շարունակելու մտադրության հարցը։ Վերլուծությունը հիմնված է 2017–2022 թթ. Հայաստանում գործող երկու ԲՈՒՀ-ի կազմակերպած՝ առկա և փորձարարական առցանց բիզնեսի վարչարարություն մագիստրոսական կրթական ծրագրերի վերաբերյալ շրջանավարտների շրջանում կատարված հետահայաց հարցումների տվյալների վրա։ Հարցմանը մասնակցել է 165 շրջանավարտ. 128-ը՝ առկա և 37-ը՝ առցանց կրթական ձևաչափերով ծրագրերից։ Արդյունքները ցույց են տալիս, որ, անկախ կրթական ձևաչափից, շրջանավարտների մեծ մասը մտադրություն չունի կրթությունը շարունակելու ասպիրանտուրայում՝ անկախ ծրագրի շնորհիվ ձեռք բերած գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների ընդհանուր դրական ինքնագնահատականից: Վերոնշյալ արդյունքները հետազոտվել են նկարագրականվիճակագրական մեթոդներով։ Վերլուծության արդյունքները ներկայացվել և մեկնաբանվել են հետխորհրդային և զարգացող երկրներին բնորոշ ակադեմիական և ասպիրանտական կրթությանն ուղղված գիտական ուսումնասիրությունների համատեքստում։
Данная статья исследует вопрос о намерениях выпускников продолжить обучение на третьем уровне высшего образования (аспирантура), на основе собранных данных ретроспективного опроса двух групп выпускников: очных программ и пилотной онлайн-программы магистратуры по бизнес-администрированию (БAM), реализованных двумя вузами Армении в 2017–2022 гг. В опросе приняли участие 165 выпускников, из них 128 – выпускники очных программ и 37 – выпускники онлайн-программы БAM. Несмотря на в целом положительную оценку полученных знаний, навыков и компетенций, результаты показывают, что большинство респондентов, независимо от формата обучения, не планируют продолжить образование в аспирантуре. Распределение ответов по годам выпуска и форме обучения было проанализировано с использованием описательных статистических методов. Результаты представлены отдельно и рассмотрены в контексте современных исследований, посвящённых профессиональным траекториям выпускников и их стремлению к обучению в аспирантуре в странах постсоветского пространства и развивающихся регионах.
Երևան
oai:arar.sci.am:414884
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Oct 2, 2025
Oct 2, 2025
3
https://arar.sci.am/publication/449889
Acemoglu, D. Restrepo, P.
Petrosyan, Samson Mkrtchyan, Lilit
Tarposhyan, Hakob Գլխ․ խմբ․` Դիանա Գալոյան
Ghazaryan, Armen Grigoryan, Liana Arakelyan, Garnik
Hambardzumyan, Arman Mesropyan, Mesrop