Ցույց տուր կառուցվածքը

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2025

Number:

2

ISSN:

e-2953-8297 ; 0320-8117

Official URL:


Additional Information:

Մանուկյան Նարինե, Манукян Нарине

Title:

Educational and Career Perspectives of the Graduates of the Program of Business Administration: a Case Study

Other title:

Գործարար վարչարարության ծրագրի շրջանավարտների կրթական և մասնագիտական հեռանկարները. իրավիճակային ուսումնասիրություն ; Образовательные и карьерные перспективы выпускников программы по бизнес-администрированию: кейс-стади

Creator:

Manukyan, Narine

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-2024) ; Ա․ Բոբոխյան (2025-)

Subject:

Economics

Uncontrolled Keywords:

doctorate ; management ; graduates ; aspirations

Coverage:

184-198

Abstract:

The current analysis focuses on a single question about third-cycle education (aspi-rantura) aspirations, based on data from a retrospective survey conducted among two cohorts of graduates: those from on-campus programs and alumni of a pilot online Business Administration Master's (BAM) program offered by two higher education institutions in Armenia be-tween 2017 and 2022. A total of 165 graduates participated in the survey, including 128 from on-campus programs and 37 from the online BAM program. Despite generally positive self-assessments of their acquired knowledge, skills, and competencies, the results show that most respondents, across both program modes, do not intend to pursue doctoral studies. The dis-tribution of responses by year of graduation and mode of education was examined using de-scriptive statistical analysis. The results are presented separately and analyzed in light of the body of research on graduate transitions and aspirations for doctoral education in post-Soviet and developing nations. According to the study, the reluctance to pursue PhD-level education may be a reflection of larger structural or socioeconomic barriers rather than a direct corre-lation with the perceived caliber of their academic preparation. These findings underscore the need for targeted academic counseling and institutional support to enhance doctoral pathways in Armenia.
Սույն հետազոտությունը քննության է առնում գործարար վարչարարություն մագիստրոսական կրթական ծրագրի շրջանավարտների` ասպիրանտուրայում ուսումնառությունը շարունակելու մտադրության հարցը։ Վերլուծությունը հիմնված է 2017–2022 թթ. Հայաստանում գործող երկու ԲՈՒՀ-ի կազմակերպած՝ առկա և փորձարարական առցանց բիզնեսի վարչարարություն մագիստրոսական կրթական ծրագրերի վերաբերյալ շրջանավարտների շրջանում կատարված հետահայաց հարցումների տվյալների վրա։ Հարցմանը մասնակցել է 165 շրջանավարտ. 128-ը՝ առկա և 37-ը՝ առցանց կրթական ձևաչափերով ծրագրերից։ Արդյունքները ցույց են տալիս, որ, անկախ կրթական ձևաչափից, շրջանավարտների մեծ մասը մտադրություն չունի կրթությունը շարունակելու ասպիրանտուրայում՝ անկախ ծրագրի շնորհիվ ձեռք բերած գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների ընդհանուր դրական ինքնագնահատականից: Վերոնշյալ արդյունքները հետազոտվել են նկարագրականվիճակագրական մեթոդներով։ Վերլուծության արդյունքները ներկայացվել և մեկնաբանվել են հետխորհրդային և զարգացող երկրներին բնորոշ ակադեմիական և ասպիրանտական կրթությանն ուղղված գիտական ուսումնասիրությունների համատեքստում։
Данная статья исследует вопрос о намерениях выпускников продолжить обучение на третьем уровне высшего образования (аспирантура), на основе собранных данных ретроспективного опроса двух групп выпускников: очных программ и пилотной онлайн-программы магистратуры по бизнес-администрированию (БAM), реализованных двумя вузами Армении в 2017–2022 гг. В опросе приняли участие 165 выпускников, из них 128 – выпускники очных программ и 37 – выпускники онлайн-программы БAM. Несмотря на в целом положительную оценку полученных знаний, навыков и компетенций, результаты показывают, что большинство респондентов, независимо от формата обучения, не планируют продолжить образование в аспирантуре. Распределение ответов по годам выпуска и форме обучения было проанализировано с использованием описательных статистических методов. Результаты представлены отдельно и рассмотрены в контексте современных исследований, посвящённых профессиональным траекториям выпускников и их стремлению к обучению в аспирантуре в странах постсоветского пространства и развивающихся регионах.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան