Object

Title: Նոր երկաթգծի կառուցումն Ադրբեջանով. Ռուսաստանի թշնամա՞նքը, թե՞ տնտեսական շահեր

Ստեղծողը:

Թորոսյան, Ալիկ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիւ:

2024

Համար:

4 (29)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Торосян Алик, Torosyan Alik

Այլ վերնագիր:

Строительство новой железной дороги через Азербайджан: враждебность России или экономические интересы? ; The Construction of a New Railway Through Azerbaijan: Russia's Hostility or Economic Interests?

Ծածկոյթ:

88-93

Ամփոփում:

«Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքը վերջին տարիներին փորձագետների շրջանում ամենաքննարկվող թեմաներից է։ Այս նախագիծը զարգացման լուրջ հնարավորություններ է ստեղծում ծրագրին մասնակից երկրների համար։ Սկզբնական շրջանում դա նախատեսված է եղել Ռուսաստանի, Հնդկաստանի և Իրանի միջև փոխադարձ առևտրի համար, սակայն հետագայում դրան միացել են նաև Հայաստանը, Ադրբեջանը, Ղազախստանը և Բելառուսը։ Վերջին շրջանում նախագծի շրջանակում ամենաակտիվ քննարկվող հարցն առնչվում է Ադրբեջանով անցնող երկաթուղու կառուցմանը։ 2023 թվականին Ռուսաստանը և Իրանը համաձայնագիր ստորագրեցին այս երկաթգծի կառուցման համար։ Սակայն, ինչո՞ւ Ռուսաստանը որոշում ընդունեց Իրանի հետ իր առևտուրն իրականացնել Ադրբեջանի տարածքով։ Պատասխանելու համար այս հարցին հոդվածում նախ՝ ուսումնասիրվել է, թե ինչու է Ռուսաստանը ցանկանում Մերձավոր Արևելքի հետ ճանապարհները կառուցել Կովկասով, ապա կատարվել եզրակացություն, թե ինչու Ռուսաստանը չընտրեց Հայաստանը՝ Կովկասով անցնող ճանապարհների կառուցման համար։
Транспортный коридор «Север-Юг» — одна из самых обсуждаемых тем среди экспертов в последние годы. Этот проект создает серьезные возможности развития для стран-участниц проекта. Изначально проект был предназначен для осуществления взаимной торговли между Россией, Индией и Ираном, однако позже к нему присоединились также Армения, Азербайджан, Казахстан и Беларусь. В последнее время наиболее активно обсуждается часть проекта – строительство железной дороги, проходящей через Азербайджан. В 2023 году Россия и Иран подписали соглашение о строительстве этой железной дороги. Однако почему Россия решила торговать с Ираном через территорию Азербайджана? Чтобы ответить на этот вопрос, в статье сначала исследовалось, почему Россия хочет строить дороги с Ближним Востоком через Кавказ, а затем исследовалось, почему Россия не выбрала Армению для строительства дорог через Кавказ․
The "North-South" transport corridor is one of the most discussed topics among experts in recent years. This project creates serious development opportunities for the countries participating in the project. Initially, the project was intended to implement mutual trade between Russia, India and Iran, but later Armenia, Azerbaijan, Kazakhstan and Belarus also joined it. Recently, the most actively discussed part of the project is the construction of the railway passing through Azerbaijan. In 2023, Russia and Iran signed an agreement for the construction of this railway. However, why did Russia decide to trade with Iran through the territory of Azerbaijan? To answer this question, the article first investigated why Russia wants to build roads with the Middle East through the Caucasus, and then investigated why Russia did not choose Armenia for the construction of roads through the Caucasus.

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:380704

Գլխաւոր նշումը:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Object collections:

Last modified:

Jan 23, 2025

In our library since:

Dec 23, 2024

Number of object content hits:

5

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/411874

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information