Object

Title: Սոցիալական օտարումն Իրանի և Հայաստանի հասարակություններում

Ստեղծողը:

Ռեզա Էմամի

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հռչակած Փիլիսոփայության համաշխարհային օրվա կապակցությամբ հրավիրված միջազգային գիտաժողովի հոդվածներ (21 նոյեմբերի 2019թ.)

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հասարակագիտական միտքը արդի ժամանակաշրջանում

Հրապարակման ամսաթիվ:

2019

Հատոր:

Գիրք IX

ISBN:

978-9939-857-93-0

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Реза Имами, Reza Emami

Այլ վերնագիր:

Социальное отчуждение в Иранском и Армянском обществах ; Social Alienation In Iranian And Armenian Societies

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և իրավունքի ինստիտուտ

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան

Ծածկույթ:

255-267

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված են Իրանի և Հայաստանի սոցիալական համակարգերում սոցիալական օտարման երևույթի համեմատական ուսումնասիրության արդյունքները: Մասնավորապես, ուսանողների շրջանում իրականացրել ենք սոցիոլոգիական ուսումնասիրություն, որի նպատակն էր բացահայտել երկու երկրների ուսանողների շրջանում սոցիալական օտարման երևույթը տարբերություններն ու ընդհանրությունները: Ուսանողները, որպես հատուկ սոցիալական շերտ, որը ստեղծում է հասարակության ապագան և զարգացման գործընթացի բազմակողմանի մտավոր ներուժը, իր հերթին, նույնպես զերծ չեն օտարման երևույթի հետևանքներից, ինչը վնաս է հասցնում հասարակությանը, ինչպես նաև կանխում դրա համաչափ զարգացումը: Այսպիսով, ուսանողների շրջանում օտարման արմատների և պատճառների ուսումնասիրությունն ու նույնականացումը կարևոր խնդիր է Հայաստանի և Իրանի համար և կարող է նպաստել հասարակության առաջընթացին:
В статье приводятся результаты сравнительного изучение феномена социального отчуждения в социальных системах Ирана и Армении. В частности, мы провели социологическое исследование среди студенчества и попытались выявить различия и сходства в явлении социального отчуждения среди студенческой молодежи обеих стран. Студенты, как особый социальный слой, создающий будущее общества и всесторонний интеллектуальный потенциал процесса развития, в свою очередь также не свободны от последствий явления отчуждения, которое наносит ущерб обществу, а также препятствует его пропорциональному развитию. Таким образом, изучение и выявление корней и причин отчуждения среди студентов является жизненно важной задачей для Армении и Ирана и может способствовать прогрессу общества.
The article presents the results of the comparative sociological study of the phenomenon of social alienation in the societies of Iran and Armenia. In particular, we conducted a sociological survey among the students and sought to find out the distinguish and similarities in social alienation phenomena between the community of student youth of both countries. Students, as a special social strata, who creates the future of the society and the inclusive intellectual potential of the development process, are also not free from the effects of the phenomenon of alienation that hurt society as well as hinder its proportional development. Therefore, the study and discovery of roots and causes of alienation among the students is a vital necessity for Armenia and Iran and can contribute to the progress of the society. Keywords. social alienation, students, moral principles, emotional connections


Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Եվրոպրինտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:366527

Գլխավոր նշում:

2013թ․ վերանվանվել է Փիլիսոփայությունը արդի աշխարհում

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Nov 27, 2023

In our library since:

Nov 22, 2023

Number of object content hits:

9

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/396115

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information