Object

Title: Երկաստիճան, եռաստիճան կրթական համակարգի բարեփոխման խնդիրները ԼՂՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում (պետական և ոչ պետական բուհերի վերլուծության օրինակով)

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2019

Number:

1 (21)

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Аванесян Арпат, Арутюнян Гриша, Avanesyan Arpat, Harutyunyan Grisha

Other title:

Задачи реформирования двухступенчатой и трехступенчатой образовательной системы в высших учебных заведениях НКР (на примере государственных и негосударственных вузов) ; Issues of two-level and three-level education system reform in higher education institutions of the NKR (based on the analysis of state and non-state higher education institutions)

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Coverage:

165-175

Abstract:

Արցախը (ԼՂՀ) անկախություն ձեռք բերելուց առաջ ուներ խորհրդային ժամանակներից ժառանգություն ստացած մի կրթահամակարգ, որը, բավական դրական արժեքներով օժտված լինելով հանդերձ, այնուամենայնիվ դուրս էր մնացել եվրոպական օր օրի զարգացող կրթության տարածքից: Անկախություն ձեռք բերելուց այն ամբողջությամբ ներառվեց ՀՀ կրթական համակարգի մեջ, և նրա հետագա զարգացումը ընթացավ ՀՀ կրթահամակարգի զարգացմանը համաժամ: Սկսած 2002թ.-ից՝ Արցախի պետական համալսարանում գործում է եռաստիճան (բակալավրիատ, մագիստրատուրա, ասպիրանտուրա) կրթական համակարգ, իսկ պետհավատարմագրված բուհերում` «Գրգոր Նարեկացի» և «Մեսրոպ Մաշտոց» համալսարաններում` երկաստիճան: Հայաստանի կրթական համակարգի ներգրավումը ԵԲԿՏ(եվրոպական բարձրագույն կրթության տարածք) ռազմավարական խնդիրների իրականացման, որակավորումների փոխճանաչման ու միջազգային շարժունության ապահովման գործընթացներում զգալիորեն օժանդակում է Հայաստանի և Արցախի կրթական համակարգերի մրցունակության և արտասահմանցի ուսանողների ներհոսքի խթանման գործին:
Перед провозглашением независимости в Арцахе (НКР) действовала советская образовательная система, которая, имея достаточно преимуществ, находилась вне развивающегося изо дня в день европейского образовательного пространства. После провозглашения независимости она была включена в образовательную систему РА, и ее дальнейшее развитие проходило одновременно с развитием образовательной системы РА. Начиная с 2002 года, в Арцахском государственном университете действует трехступенчатая (бакалавриат, магистратура, аспирантура) образовательная система, а в аккредитованных государственных вузах – университетах «Григор Нарекаци» и «Месроп Маштоц» –двухступенчатая. Участие образовательной системы Армении в процессах осуществления стратегических задач, взаимного признания квалификаций и обеспечения международной мобильности в европейском пространстве высшего образования оказывает существенное содействие делу повышения конкурентоспособности образовательных систем Армении и Арцаха и привлечения зарубежных студентов.
Before gaining independence, Artsakh (NKR) had the educational system inherited from the Soviet era, which, despite its rather positive values, was left out of the developing European education area. Since independence, it has been fully integrated into the Armenian education system and its further development took place simultaneously with the development of the Armenian education system. Starting from 2002 there has been a three-level (bachelor's, master's, post-graduate) education system operating in the Artsakh State University, whereas at the state-accredited "Grigor Narekatsi" University and "Mesrop Mashtots University" there has been a two-level system. The involvement of the Armenian education system in the European Higher Education Area's processes of implementing strategic issues, mutual recognition of qualifications and ensuring international mobility significantly contributes to the competitiveness of education systems in Armenia and Artsakh and the promotion of foreign students' inflow.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:360185

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 16, 2023

In our library since:

Jun 16, 2023

Number of object content hits:

37

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389404

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information