Նիւթ

Վերնագիր: Քննադատական և նախագծային ուսուցման տեխնոլոգիաների կիրառումը աշխարհագրության ուսուցման գործընթացում` որպես դպրոցականների հետազոտական կարողությունների զարգացման ուղի

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2021

Volume:

2

ISSN:

1829-4375

Official URL:


Additional Information:

Мкртумян А., Mkrtumyan A.

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Coverage:

115-123

Abstract:

Դպրոցականների հետազոտական կարողությունների զարգացման հիմնախնդի արդիական լուծումներից են ուսուցման ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառումը: Այս նպատակին կարող են ծառայել քննադատական մտածողության և նախագծային գործունեության ուսուցման տեխնոլոգիաները: Քննադատական մտածողության տեխնոլոգիայի գործիքներից ներկայացվել է Ֆրայերի մոդելը, քննվել նրա կառուցվածը «քամի» հասկացության օրինակով: Նախագծային ուսուցման տեխնոլոգիան ներկայացվել է Սևանա լճի հիմնախնդրի օրինակով՝ ներկայացնելով հետազոտության գործընթացում զարգացող հետազոտական կարողությունները: Այսպիսով՝ դպրոցականների հետազոտական կարողությունների զարգացմանը կարող են նպաստել Ֆրայերի մոդելով աշխարհագրական հասկացությունները սովորելը և աշխարհագրական նախագծեր իրականացնելը։
Использование современных педагогические технологии можно рассматривать как один из актуальных способов развития исследовательских навыков учащихся, что является актуальной проблемой. Этой цели могут служить технологии развития критического мышлении и проектного обучение. Одним из инструментов критического мышления является модель Фрайера, структура которой обсуждается на примере географического понятия «ветер». Обсуждается технология проектного обучения, на основе экологической проблемы озера Севан, представляя исследовательские навыки, развиты в процессе исследования. Таким образом, изучение географических концепций и реализация географических проектов могут способствовать развитию исследовательских навыков студентов.
The usage of modern approaches to teaching (ATT) may be considered as one of the current ways to develop students' research skills, which is a contemporary issue. Critical thinking and project-based teaching approaches can serve this purpose. One of the tools of critical thinking is Frayer’s model, which structure is discussed with the example of the geographic concept of "wind". The project-based teaching technology is discussed based on the environmental issue of Lake Sevan, presenting the research skills developed in the research process. Thus, learning geographical concepts and implementing geographical projects can contribute to the development of students' research skills.


Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:359988

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 9, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

64

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389209

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն