Object

Title: Մասնագիտական կրթության հիմնախնդիրները՝ որպես ճանաչողության ժամանակակից տեսության ճգնաժամի արտացոլում

Publication Details:

"ՀՀ ԳԱԱ Զեկույցներ" հանդեսը հիմնադրվել է 1944թ.: Լույս է տեսնում տարին 4 անգամ:

Journal or Publication Title:

ՀՀ ԳԱԱ Զեկույցներ = Доклады НАН РА = Reports NAS RA

Date of publication:

2025

Volume:

125

Number:

2

ISSN:

0321-1339

Official URL:


Additional Information:

Saakyan L. A., Khachatryan G. G., Avetisyan Kh. R., Саакян Л. А., Хачатрян Г. Г., Аветисян Х. Р.

Other title:

Problems of Professional Education as a Result of the Crisis of Modern Knowledge Theory ; Проблемы профессионального образования как результат кризиса современной теории познания

Contributor(s):

Պատ․ խմբ.՝ Վ. Հ․ Համբարձումյան (1944-1959) ; Մ․ Մ․ Ջրբաշյան (1960-1965) ; Ա․ Գ․ Նազարով (1966-1983) ; Պատ․ խմբ․ տեղակալ՝ Վ․ Հ․ Ղազարյան (1983-1986) ; Պատ․ խմբ․՝ Դ․ Մ․ Սեդրակյան (1987-1999) ; Գլխավոր խմբ․՝ Ս․ Ա․ Համբարձումյան (2000-2004) ; Վ․ Ս․ Զաքարյան (2005-2018) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (2018-)

Coverage:

28-38

Abstract:

Վերջին տարիներին կրթության արդիականացման խնդիրը գրավում է ավելի մեծ ուշադրություն, որի հիմնական ուղղությունը կրթության բովանդակության և տեխնոլոգիաների կատարելագործումն է։ Առաջնային խնդիրներից մեկը տարբեր մակարդակներում կրթական ծրագրերի նորացումն է՝ դասավանդման բազմազան մեթոդաբանությունների ներդրմամբ։ Միջազգային կրթական ոլորտում շարունակվում է գիտամանկավարժական գաղափարների և կրթադաստիարակչական ռազմավարությունների մշտական որոնումը, ինչը պահանջում է վերափոխել դասավանդման առկա կատեգորիաները, սկզբունքներն ու մոդելները, ուսանողների մոտ ձևավորել ամբողջական աշխարհայացք և ստեղծել նոր մանկավարժական տեխնոլոգիաներ, որոնք կհամապատասխանեն միջազգային կրթական ստանդարտներին։ Այս խնդիրների լուծման նպատակով առաջարկվում է ստեղծել «դպրոց-համալսարան» համալիր՝ հանրակրթական դպրոցներում մասնագիտացված բժշկական դասարանների բացմամբ։ Այս դասարանների հիմնական խնդիրն առարկաների, մասնավորապես քիմիայի, խորացված և բազմակողմանի ուսումնասիրությունն է՝ նպատակ ունենալով նախապատրաստել շրջանավարտներին ոչ միայն ավարտական քննությունների հաջող հանձնմանը, այլև բարձրագույն կրթական ծրագրի արդյունավետ յուրացմանը։ Այս գործընթացում կարևոր խնդիրներից են ուսումնական բազային նվազագույնի բովանդակության սահմանումը և կրթական նպատակների շարունակականության ապահովումը կրթության բոլոր փուլերում։
В последние годы большое внимание уделяется проблеме модернизации образования, основным направлением которой явится совершенствование содержания и технологий обучения. Среди приоритетных задач – обновление образовательных программ разного уровня с использованием различных методик обучения. В международном образовательном пространстве невозможно прекратить поиск научно-педагогических идей и образовательных стратегий, по- этому необходимо реформировать категории, принципы и закономерности в обучении, формировать у учащихся определенное мировоззрение, создавать новые педагогические технологии, которые позволят вести обучение на уровне международного образовательного пространства. Поэтому возникла идея создания комплекса «школа–университет» с открытием специализированных медицинских классов в средних учебных заведениях. Первостепенной задачей создания данных специализированных классов является углубленное и всестороннее изучение предмета с целью подготовки выпускников этих классов не только к успешной сдаче итогового экзамена по химии, но и к формированию знаний, которые пригодятся им в вузе. Важными вопросами являются: проблема отбора содержания базового минимума, взаимосвязь школьной химии и химии, имеющей профильную медико-биологическую направленность.
Annotation. In recent years, much attention has been paid to the problem of modernization of education, where the main direction is the improvement of the content and technology of education. Among the priority tasks is the renewal of educational programs at different levels using different teaching methodologies. In the international educational space it is impossible to stop searching for scientific and pedagogical ideas and educational and educational strategies, therefore, it is necessary to reform the categories, principles and patterns in teaching; form a certain worldview in students; to create new pedagogical technologies that will allow to conduct training at the level of the international educational space.Therefore, the idea arose for the creation of a “schooluniversity” complex, with the opening of specialized medical classes in secondary schools. The paramount task of creating these specialized classes is in-depth and comprehensive study of the subject in order to prepare graduates of these classes not only to successfully pass the final examination in chemistry, but also to develop the knowledge that will help them in the university. Important issues are: the problem of selecting the content of the basic minimum, the relationship

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:401017

Call number:

АЖ 144

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jul 9, 2025

In our library since:

Jul 7, 2025

Number of object content hits:

11

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/434087

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information