Հրապարակման մանրամասներ:
"ՀՀ ԳԱԱ Զեկույցներ" հանդեսը հիմնադրվել է 1944թ.: Լույս է տեսնում տարին 4 անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
ՀՀ ԳԱԱ Զեկույցներ = Доклады НАН РА = Reports NAS RA
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Saakyan L. A., Khachatryan G. G., Avetisyan Kh. R., Саакян Л. А., Хачатрян Г. Г., Аветисян Х. Р.
Վերնագիր:
Մասնագիտական կրթության հիմնախնդիրները՝ որպես ճանաչողության ժամանակակից տեսության ճգնաժամի արտացոլում
Այլ վերնագիր:
Problems of Professional Education as a Result of the Crisis of Modern Knowledge Theory ; Проблемы профессионального образования как результат кризиса современной теории познания
Ստեղծողը:
Սահակյան, Լ. Ա. ; Խաչատրյան, Հ. Հ. ; Ավետիսյան, Խ. Ռ.
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ.՝ Վ. Հ․ Համբարձումյան (1944-1959) ; Մ․ Մ․ Ջրբաշյան (1960-1965) ; Ա․ Գ․ Նազարով (1966-1983) ; Պատ․ խմբ․ տեղակալ՝ Վ․ Հ․ Ղազարյան (1983-1986) ; Պատ․ խմբ․՝ Դ․ Մ․ Սեդրակյան (1987-1999) ; Գլխավոր խմբ․՝ Ս․ Ա․ Համբարձումյան (2000-2004) ; Վ․ Ս․ Զաքարյան (2005-2018) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (2018-)
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
մասնագիտություն ; քոլեջ ; համալսարան ; ուսանողներ ; գործատուներ ; զբաղվածության ընկալում ; կրթական հաջողություն ; «կարծիքի եռանկյունի»
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Վերջին տարիներին կրթության արդիականացման խնդիրը գրավում է ավելի մեծ ուշադրություն, որի հիմնական ուղղությունը կրթության բովանդակության և տեխնոլոգիաների կատարելագործումն է։ Առաջնային խնդիրներից մեկը տարբեր մակարդակներում կրթական ծրագրերի նորացումն է՝ դասավանդման բազմազան մեթոդաբանությունների ներդրմամբ։ Միջազգային կրթական ոլորտում շարունակվում է գիտամանկավարժական գաղափարների և կրթադաստիարակչական ռազմավարությունների մշտական որոնումը, ինչը պահանջում է վերափոխել դասավանդման առկա կատեգորիաները, սկզբունքներն ու մոդելները, ուսանողների մոտ ձևավորել ամբողջական աշխարհայացք և ստեղծել նոր մանկավարժական տեխնոլոգիաներ, որոնք կհամապատասխանեն միջազգային կրթական ստանդարտներին։ Այս խնդիրների լուծման նպատակով առաջարկվում է ստեղծել «դպրոց-համալսարան» համալիր՝ հանրակրթական դպրոցներում մասնագիտացված բժշկական դասարանների բացմամբ։ Այս դասարանների հիմնական խնդիրն առարկաների, մասնավորապես քիմիայի, խորացված և բազմակողմանի ուսումնասիրությունն է՝ նպատակ ունենալով նախապատրաստել շրջանավարտներին ոչ միայն ավարտական քննությունների հաջող հանձնմանը, այլև բարձրագույն կրթական ծրագրի արդյունավետ յուրացմանը։ Այս գործընթացում կարևոր խնդիրներից են ուսումնական բազային նվազագույնի բովանդակության սահմանումը և կրթական նպատակների շարունակականության ապահովումը կրթության բոլոր փուլերում։
В последние годы большое внимание уделяется проблеме модернизации образования, основным направлением которой явится совершенствование содержания и технологий обучения. Среди приоритетных задач – обновление образовательных программ разного уровня с использованием различных методик обучения. В международном образовательном пространстве невозможно прекратить поиск научно-педагогических идей и образовательных стратегий, по- этому необходимо реформировать категории, принципы и закономерности в обучении, формировать у учащихся определенное мировоззрение, создавать новые педагогические технологии, которые позволят вести обучение на уровне международного образовательного пространства. Поэтому возникла идея создания комплекса «школа–университет» с открытием специализированных медицинских классов в средних учебных заведениях. Первостепенной задачей создания данных специализированных классов является углубленное и всестороннее изучение предмета с целью подготовки выпускников этих классов не только к успешной сдаче итогового экзамена по химии, но и к формированию знаний, которые пригодятся им в вузе. Важными вопросами являются: проблема отбора содержания базового минимума, взаимосвязь школьной химии и химии, имеющей профильную медико-биологическую направленность.
Annotation. In recent years, much attention has been paid to the problem of modernization of education, where the main direction is the improvement of the content and technology of education. Among the priority tasks is the renewal of educational programs at different levels using different teaching methodologies. In the international educational space it is impossible to stop searching for scientific and pedagogical ideas and educational and educational strategies, therefore, it is necessary to reform the categories, principles and patterns in teaching; form a certain worldview in students; to create new pedagogical technologies that will allow to conduct training at the level of the international educational space.Therefore, the idea arose for the creation of a “schooluniversity” complex, with the opening of specialized medical classes in secondary schools. The paramount task of creating these specialized classes is in-depth and comprehensive study of the subject in order to prepare graduates of these classes not only to successfully pass the final examination in chemistry, but also to develop the knowledge that will help them in the university. Important issues are: the problem of selecting the content of the basic minimum, the relationship
Հրատարակության վայրը:
Երևան
Հրատարակիչ:
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Դասիչ:
Թվայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան