Օբյեկտ

Վերնագիր: Գաստրոնոմիական զբոսաշրջության զարգացման միջազգային փորձի վերլուծություն

Հրապարակման մանրամասներ:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Հրապարակման ամսաթիվ:

2025

Համար:

1 (24)

ISSN:

e-2738-2672 ; 2579-2652

Պաշտոնական URL:

www.artsakhlib.am

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Grigoryan Harutyun, Григорян Арутюн

Այլ վերնագիր:

Analysis of International Experience in Gastronomic Tourism Development ; Анализ международного опыта развития гастрономического туризма

Ծածկույթ:

256-270

Ամփոփում:

Սույն հետազոտության շրջանակներում նպատակ է դրվել հայրենական գաստրոնոմիական զբոսաշրջության զարգացման համար բացահայտելու գաստրոնոմիական զբոսաշրջության լավագույն փորձ ունեցող երկրների օրինակները, մասնավորապես՝ Ֆրանսիայի, Իտալիայի, Չինաստանի: Սահմանված նպատակից ելնելով՝ խնդիր է դրվել իրականացնելու վերոնշյալ երկրների գաստրոնոմիական զբոսաշրջության զարգացման վերլուծություն, քննարկելու գաստրոնոմիական զբոսաշրջության հիմնական ուղղությունները, իրականացվող մարքեթինգային քաղաքականությունը, միջազգային տարբեր կազմակերպությունների կողմից իրականացված հետազոտությունների հիման վրա պարզելու գաստրոնոմիական զբոսաշրջության զարգացման տենդենցները, ինչպես նաև գաստրոնոմիական փառատոների նշանակությունը զբոսաշրջության զարգացման համատեքստում: Առաջադրված խնդիրների լուծման համար աշխատանքում օգտագործվել են գիտական ճանաչողության այնպիսի մեթոդներ, ինչպիսիք են՝ պատմական, վերլուծության և համադրման, վերացարկման, մակածության (ինդուկցիայի) և արտածման (դեդուկցիայի), վիճակագրական և գրաֆիկական պատկերման: Իրականացված հետազոտության արդյունքում բացահայտվել և ներկայացվել է այն թեզը, որ գաստրոնոմիական զբոսաշրջության հաջողությունը պայմանավորված է պետություն-մասնավոր հատված համագործակցությամբ, մարքեթինգային ակտիվ քաղաքականությոան իրականացմամբ, կարևորվում են նաև ազգային առանաձնահատկությունները: Որպես մարքեթինգային գործիքակազմ կարևորվում են փառատոնների անցկացումը, գաստրոդիվանագիտությունը, գաստրոնոմիական ուսումնական հաստատությունների առկայությունը, ինչպես սեփական երկրում, այնպես էլ երկրից դուրս, ճանաչված խոհարարների, սննդի և ռեստորանային ոլորտի ներկայացուցիչների ակտիվ գործունեությունը՝ երկրի ճանաչելիությունն ապահովելու համար:
Within the framework of this study, the objective was to explore the examples of countries with the best practices in gastronomic tourism — specifically France, Italy, and China — for the development of domestic gastronomic tourism. Based on the stated objective, the following tasks were set: to analyze the development of gastronomic tourism in the aforementioned countries, to examine the main directions of gastronomic tourism, to discuss the marketing policies being implemented, to identify trends in the development of gastronomic tourism based on research conducted by various international organizations, to determine the significance of gastronomic festivals in the context of tourism development. To address these tasks, the study employed various scientific research methods, including: historical analysis, comparative and analytical methods, abstraction, induction and deduction, statistical and graphical representation. The findings of the study revealed and presented the thesis that the success of gastronomic tourism depends on: public-private sector collaboration, the implementation of active marketing policies, the emphasis on national distinctiveness. Key marketing tools identified include: the organization of festivals, gastrodiplomacy, the presence of gastronomic educational institutions (both domestically and abroad), the active involvement of renowned chefs, food industry representatives, and restaurateurs in promoting the country’s recognition.
В рамках данного исследования была поставлена цель выявить страны с наилучшим опытом гастрономического туризма, в частности, Францию, Италию и Китай как образцы для развития отечественного гастрономического туризма. Исходя из цели исследования была поставлена задача провести анализ развития гастрономического туризма в вышеуказанных странах, обсудить основные направления гастрономического туризма, реализуемую маркетинговую политику, выявить тенденции развития гастрономического туризма на основе исследований, проводимых различными международными организациями, атакже определить значение гастрономических фестивалей в контексте развития туризма. Для решения поставленных задач в работе использованы такие методы научного познания как: исторический, анализа и сравнения, абстрагирования, индукции и дедукции, статистического и графического представления. В результате проведенного исследования выявлен и представлен тезис о том, что успешность гастрономического туризма обусловлена сотрудничеством государственного и частного сектора, проведением активной маркетинговой политики; подчеркивается также национальная специфика. В качестве маркетингового инструментария определяется проведение фестивалей, гастродиванов, наличие гастрономических учебных заведений как в своей стране, так и за рубежом, активная деятельность известных шеф-поваров, представителей индустрии питания и ресторанного бизнеса для обеспечения узнаваемости страны.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«ԱՐՑԱԽ» հրատ. ; ԱԵԳՄՄ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:399157

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 24, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 24, 2025

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

2

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/432138

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն