Օբյեկտ

Վերնագիր: Идея формы или миф армянского симфонизма (к 100-летию со дня рождения Арама Ильича Хачатуряна)

Ստեղծողը:

М. А. Рухкян

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիվ:

2003

Հատոր:

3

Համար:

3

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Այլ վերնագիր:

ՁԵՎԻ ԳԱՂԱՓԱՐԸ ԿԱՄ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՍԻՄՖՈՆԻԶՄԻ ԱՌԱՍՊԵԼԸ (Արամ Խաչատրյանի ծննդյան 100-ամյակի առթիվ): THE IDEA OF FORM OR THE MYTH OF ARMENIAN SYMPHONISM (to Aram Khachatrian's 100th birth anniversary).

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկույթ:

143-149

Ամփոփում:

Հայկական սիմֆոնիզմի ձևավորումը համընկավ Հայաստանի համար պատմական նոր դարաշրջանին, երբ Հայաստանի արևելյան հատվածը հանրապետություն քաղաքական կարգավիճակով մտավ նոր՝ սոցիալիստական պետության կազմի մեջ: Ձևավորվեց գեղարվեստական հայացքների նոր համակարգ, որում Հայաստանի պատմական ուղին իմաստավորվեց ժամանակների եռամիասնությամբ. ողբերգականը, որը մնացել էր անցյալում, ստեղծագործ ներկան և լուսավոր ապագան, որն արտացոլում էր նոր սոցիալիստական Հայաստանի աշխարհայացքը: Երաժշտության մեջ եռամիասնության գաղափարն իր վառ և կենսունակ մարմնավորումը ստացավ Արամ Խաչատրյանի արվեստում՝ հիմնարար ավանդ դառնալով ազգային սիմֆոնիզմի համար: Այս մեկնությունը խորապես հաստատվել է հայ երաժշտության մեջ և վառ մարմնավորում ստացել Էդվարդ Միրզոյանի, Գրիգոր Եղիազարյանի, Ալեքսանդր Հարությունյանի, Էդգար Հովհաննիսյանի, Կոնստանդին Օրբելյանի, Ղազարոս Սարյանի, Ավետ Տերտերյանի և այլ կոմպոզիտորների ստեղծագործություններում:

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2003-12-15

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:38488

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Sep 24, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 3, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

38

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/42962

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն