Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս
Վերնագիր:
Идея формы или миф армянского симфонизма (к 100-летию со дня рождения Арама Ильича Хачатуряна)
Այլ վերնագիր:
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)
Խորագիր:
History ; D History ; M Music and Books on Music ; M Music
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
Ռուխկյան Մ. Ա. ; Rukhkian M. A.
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Հայկական սիմֆոնիզմի ձևավորումը համընկավ Հայաստանի համար պատմական նոր դարաշրջանին, երբ Հայաստանի արևելյան հատվածը հանրապետություն քաղաքական կարգավիճակով մտավ նոր՝ սոցիալիստական պետության կազմի մեջ: Ձևավորվեց գեղարվեստական հայացքների նոր համակարգ, որում Հայաստանի պատմական ուղին իմաստավորվեց ժամանակների եռամիասնությամբ. ողբերգականը, որը մնացել էր անցյալում, ստեղծագործ ներկան և լուսավոր ապագան, որն արտացոլում էր նոր սոցիալիստական Հայաստանի աշխարհայացքը: Երաժշտության մեջ եռամիասնության գաղափարն իր վառ և կենսունակ մարմնավորումը ստացավ Արամ Խաչատրյանի արվեստում՝ հիմնարար ավանդ դառնալով ազգային սիմֆոնիզմի համար: Այս մեկնությունը խորապես հաստատվել է հայ երաժշտության մեջ և վառ մարմնավորում ստացել Էդվարդ Միրզոյանի, Գրիգոր Եղիազարյանի, Ալեքսանդր Հարությունյանի, Էդգար Հովհաննիսյանի, Կոնստանդին Օրբելյանի, Ղազարոս Սարյանի, Ավետ Տերտերյանի և այլ կոմպոզիտորների ստեղծագործություններում:
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան