Նիւթ

Վերնագիր: Հարկային օրենսդրության բարելավման մի շարք հարցեր

Հրապարակման մանրամասներ:

«Տնտեսություն և հասարակություն» հանդեսը լույս է տեսնում տարեկան երեք անգամ։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Տնտեսություն և հասարակություն=Экономика и общество=Economy and Society

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Համար:

2 (2)

ISSN:

e2953-8114

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Мнацаканян Айк, Микаелян Габриел, Mnatsakanyan Hayk, Mikayelyan Gabriel

Այլ վերնագիր:

Ряд вопросов по совершенствованию налогового законодательства ; Several Issues in Tax Legislation Improvement

Համատեղ հեղինակները:

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․` Դիանա Գալոյան

Ծածկոյթ:

30-41

Ամփոփում:

Принятие Налогового кодекса РА (04.10.2016 г., далее Кодекс) позволило заменить ряд законов о налогах, тем самым облегчив конструктивное общение сторон, вовлеченных в налоговые отношения. Он определял принципы налоговой системы РА, понятия «налог» и «платеж», виды, круг налогоплательщиков, ставки налога, порядок и сроки исчисления налога, уплаты, а в случаях, определенных Кодексом, взыскание налоговых обязательств, а также налоговые льготы. До принятия Кодекса были определены такие ситуации, когда суммы НДС не подлежат зачету. В частности, с принятием Кодекса с 1 января 2020 года хозяйствующим субъектам была предоставлена возможность зачета отрицательных разниц между суммами НДС. Вместе с тем в Кодексе сохраняются существенные пробелы, исправление которых будет способствовать дальнейшему совершенствованию налоговых отношений. В частности, существуют недоразумения относительно применения положений Кодекса и Закона о торговле и услугах в отношении некоторых статей, касающихся торговых скидок. В целях внесения уточнений предлагается привести указанные статьи настоящего Закона в соответствие с требованиями Кодекса. Также предлагается определить ставки гербового сбора для физических лиц, индивидуальных предпринимателей и нотариусов.
The adoption of the Tax Code of the Republic of Armenia (October 4, 2016, hereinafter referred to as the Code) made it possible to replace a number of tax-related laws, thereby fostering constructive communication among parties involved in tax relations. This legal framework determined the fundamental principles of the RA tax system, defined key concepts like "tax" and "payment", specified tax types, identified the range of taxpayers, established tax rates, and provided guidelines on the calculation, payment and in cases specified by the Code, collection of tax liabilities, as well as tax benefits. Prior to the adoption of the Code, specific instances were defined when VAT amounts were not eligible for offset. In particular, with the adoption of the Code from January 1, 2020, business entities were given the opportunity to offset negative differences in VAT amounts. At the same time, significant gaps still persist in the Code, the correction of which will contribute to the further improvement of tax relations. In particular, there are misunderstandings regarding the application of the provisions of the Code and the Law on Commerce and Services in relation to certain articles relating to trade discounts. For the purpose of making clarification, it is proposed to bring the indicated articles of this Law in line with the requirements of the Code. It is also proposed to determine the rates of stamp duty applicable for individuals, individual entrepreneurs and notaries.
ՀՀ հարկային օրենսգրքի ընդունումը (04.10.2016 թ., այսուհետև՝ Օրենսգիրք) թույլ տվեց փոխարինել հարկային մի շարք օրենքներ՝ դրանով իսկ ավելի դյուրին դարձնելով հարկային հարաբերությունների մեջ մտած կողմերի կառուցողական շփումը: Սահմանվեցին ՀՀ հարկային համակարգի սկզբունքները, հարկ և վճար եզրույթները, տեսակները, հարկ վճարողների շրջանակը, հարկի դրույքաչափերը, հարկի հաշվարկման, վճարման, իսկ Օրենսգրքով սահմանված դեպքերում՝ հարկային պարտավորությունների գանձման կարգն ու ժամկետները, ինչպես նաև հարկային արտոնությունները: Մինչև Օրենսգրքի ընդունումը սահմանվել էին այնպիսի իրավիճակներ, երբ ԱԱՀ գումարները հաշվանցման ենթակա չէին: Օրենսգրքի ընդունումով 2020 թվականի հունվարի 1-ից հնարավորություն ընձեռվեց տնտեսավարող սուբյեկտներին հաշվանցել ԱԱՀ գումարների միջև առաջացող բացասական տարբերությունները: Սակայն Օրենսգրքում դեռևս առկա են զգալի բացթողումներ, որոնց շտկումն էլ ավելի կբարելավի հարկային հարաբերությունները: Մասնավորապես՝ թյուրըմբռնումներ կան Օրենսգրքի և Առևտրի և ծառայությունների մասին ՀՀ օրենքի դրույթների կիրառման առումով՝ առևտրային զեղչերին վերաբերող որոշ հոդվածների մասով: Հստակեցում մտցնելու նպատակով առաջարկվում է նշված օրենքի տվյալ հոդվածները համապատասխանեցնել Օրենսգրքի պահանջներին: Առաջարկվում է նաև նույնականացնել ֆիզիկական անձանց, անհատ ձեռնարկատերերի և նոտարների դրոշմանիշային վճարների դրույքաչափերը:


Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Տնտեսագետ» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:381535

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Feb 4, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 3, 2025

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

2

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/412917

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն