Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024
Սերգեյ Փարաջանովի երկերԸ` որպես 1960-70-ական թվականների խորհրդային կինեմատոգրաֆի գեղանկարչական-խորհրդանշային ուղղության մաս ; Sergey Parajanov’s Oeuvre As Part Of The Phenomenon Of “Pictorial-Symbolic” Trend In The Soviet Cinema Of The 1960s-1970s
Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
В Советском Союзе 1960-70-х годов происходило обновление стилистики кинематографического языка. Этот период в истории советского кино является одним из самых ярких и одновременно дискуссионных с точки зрения определений и терминов, применяемых к обширному спектру его стилистического многообразия. Обновление советского кинематографа связано не только с изменением общих мировых тенденций в кинематографе, но и с активным развитием республиканских киностудий. Под воздействием многих факторов республиканские кинематографии превратились в центральное пространство художественного эксперимента. Молодые режиссеры стали работать в ключе специфической мифопоэтичности с привлечением материала фольклорных традиций, в частности – притчи.
1960-70-ական թվականներին Խորհրդային Միությունում տեղի էր ունենում կինեմատոգրաֆիական լեզվի ոճաբանության նորացում։ Այն խորհրդային կինոյի պատմության ամենավառ ժամանակաշրջանն էր, սակայն միևնույն ժամանակ վիճաբանության առարկա էին ոճական բազմազանության լայն սպեկտրի սահմանումներն ու եզրույթները։ Խորհրդային կինոյի նորացումը կապված էր ոչ միայն համաշխարհային կինեմատոգրաֆի զարգացման ուղիների փոփոխության, այլև հանրապետական կինոստուդիաների բուռն զարգացման հետ։ Վերջիններս բազում գործոնների ազդեցության ներքո վերածվել էին գեղարվեստական փորձարարության լայն ասպարեզի։ Երիտասարդ ռեժիսորներն սկսեցին աշխատել յուրատեսակ առասպելապոետիկ ոճի մեջ, ներգրավելով բանահյուսական ավանդություններից նյութեր, մասնավորապես առակներ:
In the 1960s-1970s, a renewal of stylistics of the film language was taking place in the Soviet Union. It was one of the brightest periods in the history of Soviet cinema and yet debatable as to the definitions and terms. The renewal of Soviet cinema is associated with not only the changing global trends, but also the dynamic development of film studios in the republics, whose cinema centers turned into a space for artistic experiments. The new generation of directors began to work in the mythopoetic style with the involvement of folklore, like, for example, parables.
Երևան
oai:arar.sci.am:380213
Jan 7, 2025
Dec 16, 2024
11
https://arar.sci.am/publication/411307
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Зосич, Анна Евгеньевна, Творчество Сергея Параджанова как часть феномена живописно-символического направления в советском кинематографе 1960-70-х годов | Jan 7, 2025 |
Тюрина, Н. Ш.
Чепалов, Александр Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
Марголит, Евгений Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
Хатиашвили, Тео Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
Бабаханян, Анна Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
Амбарцумов, Арсен Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան