Object structure

Publication Details:

2024 թ. հունվարի 9-ին լրացավ հայ ականավոր կինոռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյա հոբելյանը: Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների անցկացման համար ստեղծված Կառավարական հոբելյանական հանձնաժողովի որոշմամբ՝ ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտը ՀՀ ԿԳՄՍՆ ֆինանսավորմամբ 2024 թ. սեպտեմբերի 10-12-ը գումարեց «Սերգեյ Փարաջանով – 100» միջազգային գիտական կոնֆերանսը։ Ժողովածուն պարունակում է Կոնֆերանսի լիագումար նիստերի մասնակիցների զեկուցումները: Նյութերը ներկայացվում են բնագրով, ըստ ելույթների հաջորդականության: Ժողովածուն հասցեագրված է կինոգետներին, Փարաջանովի արվեստով հետաքրքրվողներին և ընթերցող լայն շրջաններին:

Journal or Publication Title:

Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024

ISBN:

978-5-8080-1555-5

Additional Information:

Զոսիչ Աննա, Zosich Anna

Title:

Творчество Сергея Параджанова как часть феномена живописно-символического направления в советском кинематографе 1960-70-х годов

Other title:

Սերգեյ Փարաջանովի երկերԸ` որպես 1960-70-ական թվականների խորհրդային կինեմատոգրաֆի գեղանկարչական-խորհրդանշային ուղղության մաս ; Sergey Parajanov’s Oeuvre As Part Of The Phenomenon Of “Pictorial-Symbolic” Trend In The Soviet Cinema Of The 1960s-1970s

Creator:

Зосич, Анна Евгеньевна

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ

Contributor(s):

Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան

Subject:

Кинематография

Uncontrolled Keywords:

советская «новая волна» ; авторское кино ; иконическое ; мифопоэтическое ; «живописно-символическое» ; многонациональный кинематограф ; поэтическое ; фольклорное ; кинопритча ; иносказание

Coverage:

280-300

Abstract:

В Советском Союзе 1960-70-х годов происходило обновление стилистики кинематографического языка. Этот период в истории советского кино является одним из самых ярких и одновременно дискуссионных с точки зрения определений и терминов, применяемых к обширному спектру его стилистического многообразия. Обновление советского кинематографа связано не только с изменением общих мировых тенденций в кинематографе, но и с активным развитием республиканских киностудий. Под воздействием многих факторов республиканские кинематографии превратились в центральное пространство художественного эксперимента. Молодые режиссеры стали работать в ключе специфической мифопоэтичности с привлечением материала фольклорных традиций, в частности – притчи.
1960-70-ական թվականներին Խորհրդային Միությունում տեղի էր ունենում կինեմատոգրաֆիական լեզվի ոճաբանության նորացում։ Այն խորհրդային կինոյի պատմության ամենավառ ժամանակաշրջանն էր, սակայն միևնույն ժամանակ վիճաբանության առարկա էին ոճական բազմազանության լայն սպեկտրի սահմանումներն ու եզրույթները։ Խորհրդային կինոյի նորացումը կապված էր ոչ միայն համաշխարհային կինեմատոգրաֆի զարգացման ուղիների փոփոխության, այլև հանրապետական կինոստուդիաների բուռն զարգացման հետ։ Վերջիններս բազում գործոնների ազդեցության ներքո վերածվել էին գեղարվեստական փորձարարության լայն ասպարեզի։ Երիտասարդ ռեժիսորներն սկսեցին աշխատել յուրատեսակ առասպելապոետիկ ոճի մեջ, ներգրավելով բանահյուսական ավանդություններից նյութեր, մասնավորապես առակներ:
In the 1960s-1970s, a renewal of stylistics of the film language was taking place in the Soviet Union. It was one of the brightest periods in the history of Soviet cinema and yet debatable as to the definitions and terms. The renewal of Soviet cinema is associated with not only the changing global trends, but also the dynamic development of film studios in the republics, whose cinema centers turned into a space for artistic experiments. The new generation of directors began to work in the mythopoetic style with the involvement of folklore, like, for example, parables.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Date of publication:

2024

Type:

Կոնֆերանսի զեկուցումներ

Format:

pdf

Language:

hy