Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Classification Of Exercises In The System Of Activation Of Techniques For Developing Students’ Speech Competence ; Վարժությունների դասակարգումը սովորողների խոսքային իրազեկության ձևավորման մեխանիզմների ակտիվացման ընդհանուր համակարգում
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Статья посвящена вопросам формирования речевой компетенции у учащихся, способствующих рациональному усвоению лексико-грамматической первоосновы русского языка учащимися-армянами. Опора на языковую аналогию, доведенная с помощью различных продуктивных обучающих упражнений, заданий и т.п. до искомого автоматизма, освобождает сознание учащихся от решения слишком сложных для них мыслительных задач. Характер и содержание обучающих упражнений связан с организацией учебного материала с учетом проблем понимания и усвоения отрабатываемых моделей, которые могут стать функционально значимыми на уроке.
In order to achieve the best results possible in developing speech competence of students, one needs to design relevant exercises with specific content and special drilling value. The application of these exercises will be effective in assimilation of basic Russian vocabulary and grammar by Armenian students. Based on language analogy, this kind of exercises lead to the targeted automatic use of language and eliminate psychological difficulties students typically experience. This kind of exercises include, first and foremost, various productive type of exercises, tasks and so on. The type and content of drilling exercises should be in line with such system and presentation of linguistic material that emphasizes functional significance of the drilled speech models to be comprehended and assimilated.
Սովորողների խոսքային իրազեկության ձևավորմանն ընդհուպ մոտեցնող բավական արդյունավետ գործոն են հանդիսանում համապատասխան վարժությունները՝ պարունակող որոշակի բովանդակություն ու արտահայտված ուսուցողական ներուժ, որոնց օգնությամբ կարելի է ռացիոնալ աշխատել հայախոս ուսանողների հետ ռուսաց լեզվի բառաքերականական հիմքը յուրացնելու նպատակով։ Լեզվական նմանատիպության վրա հենվելը, ուսումնական ընթացքում հասցված ցանկալի վարժանքի (սույն թվում ու նախ և առաջ շնորհիվ ուսուցողական արդյունավետ բազմազան վարժությունների, հանձնարարությունների և այլնի), ազատագրում է սովորողների գիտակցությունը նրանց համար չափազանց բարդ մտավոր խնդիրների լուծումից։ Ուսուցողական վարժությունների բնույթն ու բովանդակությունը մենք կապում ենք ուսումնական նյութի այնպիսի կազմակերպման ու մատուցման հետ, երբ հասկացման և յուրացման ընթացքը հենվում է մշակված կաղապարների գործառական կարևորության վրա։
Ереван
oai:arar.sci.am:375341
Jun 11, 2024
Jun 10, 2024
13
https://arar.sci.am/publication/404859
Мелкумян, М. И. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Джанджапанян, Г. А. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Мадоян, В. В. Гл. ред. А. М. Амирханян
Мелкикян, З. А. Гл. ред. Б. М. Есаджанян
Оганесян, Алла
Арутюнян, Лусине Саркисян, Рузанна