Object structure

Journal or Publication Title:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Date of publication:

2014

Number:

2 (87)

ISSN:

1829-4162

Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Классификация упражнений в общей системе активизации механизмов формирования речевой компетенции учащихся

Other title:

Classification Of Exercises In The System Of Activation Of Techniques For Developing Students’ Speech Competence ; Վարժությունների դասակարգումը սովորողների խոսքային իրազեկության ձևավորման մեխանիզմների ակտիվացման ընդհանուր համակարգում

Creator:

Джанджапанян, Г. А.

Corporate Creators:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Contributor(s):

Гл. ред. Б. М. Есаджанян

Subject:

Методика

Uncontrolled Keywords:

формирование речевой компетенции ; речевые навыки и умения ; опора на языковую аналогию ; характер и содержание обучающих упражнений ; восприятие и использование языковых форм ; подача учебного материала

Coverage:

20-24

Abstract:

Статья посвящена вопросам формирования речевой компетенции у учащихся, способствующих рациональному усвоению лексико-грамматической первоосновы русского языка учащимися-армянами. Опора на языковую аналогию, доведенная с помощью различных продуктивных обучающих упражнений, заданий и т.п. до искомого автоматизма, освобождает сознание учащихся от решения слишком сложных для них мыслительных задач. Характер и содержание обучающих упражнений связан с организацией учебного материала с учетом проблем понимания и усвоения отрабатываемых моделей, которые могут стать функционально значимыми на уроке.
In order to achieve the best results possible in developing speech competence of students, one needs to design relevant exercises with specific content and special drilling value. The application of these exercises will be effective in assimilation of basic Russian vocabulary and grammar by Armenian students. Based on language analogy, this kind of exercises lead to the targeted automatic use of language and eliminate psychological difficulties students typically experience. This kind of exercises include, first and foremost, various productive type of exercises, tasks and so on. The type and content of drilling exercises should be in line with such system and presentation of linguistic material that emphasizes functional significance of the drilled speech models to be comprehended and assimilated.
Սովորողների խոսքային իրազեկության ձևավորմանն ընդհուպ մոտեցնող բավական արդյունավետ գործոն են հանդիսանում համապատասխան վարժությունները՝ պարունակող որոշակի բովանդակություն ու արտահայտված ուսուցողական ներուժ, որոնց օգնությամբ կարելի է ռացիոնալ աշխատել հայախոս ուսանողների հետ ռուսաց լեզվի բառաքերականական հիմքը յուրացնելու նպատակով։ Լեզվական նմանատիպության վրա հենվելը, ուսումնական ընթացքում հասցված ցանկալի վարժանքի (սույն թվում ու նախ և առաջ շնորհիվ ուսուցողական արդյունավետ բազմազան վարժությունների, հանձնարարությունների և այլնի), ազատագրում է սովորողների գիտակցությունը նրանց համար չափազանց բարդ մտավոր խնդիրների լուծումից։ Ուսուցողական վարժությունների բնույթն ու բովանդակությունը մենք կապում ենք ուսումնական նյութի այնպիսի կազմակերպման ու մատուցման հետ, երբ հասկացման և յուրացման ընթացքը հենվում է մշակված կաղապարների գործառական կարևորության վրա։



Place of publishing:

Ереван

Type:

Статья

Format:

pdf

Language:

ru