Makaryan, Albert ; Sharuryan, Haykanush ; Vorskanyan, Heriknaz ; Khachatryan, Mary
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Պատումի փիլիսոփայությունը Ղազարոս Աղայանի հեքիաթներում ; Философия повествования в сказках Газароса Агаяна
The subject of the study is the opening and closing formulas of the fairy tales of Ghazaros Aghayan, one of the famous figures of Armenian classical literature, that have been studied through the philosophy of the narrative of the texts. The choice of Ghazaros Aghayan’s fairy tales is not accidental, for as study material, the opening and closing formulas, and the original approaches of the author created with flexible literary devices that are expressed by harmonious connections with fantasy, supernatural content, and reality are notable.
Ուսումնասիրության թեման հայ դասական գրականության նշանավոր դեմքերից մեկի՝ Ղազարոս Աղայանի հեքիաթների բացող եւ փակող բանաձեւերն են, որոնք ուսումնասիրվել են տեքստերի պատումի փիլիսոփայության միջոցով։ Ղազարոս Աղայանի հեքիաթների ընտրությունը պատահական չէ, քանի որ բացող եւ փակող բանաձեւերի քննության նպատակով, որպես ուսումնասիրության նյութ, դրանցում առանձնանում են գեղարվեստական ճկուն հնարքներով ստեղծված հեղինակի ինքնատիպ մոտեցումները, որոնք արտահայտվում են ֆանտաստիկայի, գերբնական բովանդակության եւ իրականության հետ ներդաշնակ կապերով: Այս հանգամանքն էլ հնարավորություն է տալիս նոր հայացքով քննել Աղայանի հեքիաթները եւ առավել խորքային պատկերացում կազմել նրա գեղարվեստական մշակումների շրջանակում կիրառված հեղինակային հնարքների վերաբերյալ։ Ուսումնասիրության նպատակն է երազին առնչվող տեսական հարցադրումները քննել Ղազարոս Աղայանի հեքիաթներում առկա բացող եւ փակող բանաձեւերի միջոցով:
Предмет исследования данной статьи - сказки Газароса Агаяна, одной из наиболее значимых писательских фигур армянской классической литературы. Однако рассмотрены они в довольно специфичном ракурсе: в центре исследования сказок - авторские открывающие и закрывающие формулы, которые исследуются сквозь призму центральной идеи, основной философии повествования. Подборка сказок Газароса Агаяна не случайна: она обусловлена анализом открывающих и закрывающих разделов композиции, которые и стали основным материалом нашего анализа, поскольку изобилуют роскошеством авторских художественных находок и приемов, гармонично объединяющих реальность с миром фантасмагории. Именно это обстоятельство позволяет по-новому взглянуть на сказки Агаяна и сформировать более глубокое понимание приемов автора, используемых в его литературных произведениях. Цель исследования - рассмотреть теоретические вопросы, связанные со сновидением в сказках Газароса Агаяна, посредством открывающих и закрывающих формул.
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:373791
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
May 3, 2024
May 3, 2024
42
https://arar.sci.am/publication/404410
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Makaryan, Albert, The Philosophy of Narration in Ghazaros Aghayan’s Tales | May 3, 2024 |
Makaryan, Albert Soghoyan, Astghik Sharuryan, Haykanush
Stadnichenko, Olga Kravchenko, Valentyna Laskava, Yuliia Bondarenko, Volodymyr Lenok, Mariia
Ivanyshyn, Petro Yolkina, Larysa Osmak, Nina
Malyuga, Elena Petrosyan, Gayane
Shevchenko, Tetiana Shapovalenko, Nadiia Sytko, Olena Susol, Liliia
Osmak, Nina Barabash, Svitlana Bykova, Tetiana Kleimenova, Tetiana Kushnierova, Maryna