Օբյեկտ

Վերնագիր: Поликультурное обучение через призму проблем билингвологии: новое видение проблемы

Ստեղծողը:

Ахумян, Р. С.

Տեսակ:

Статья

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

5 (108)

ISSN:

1829-4162

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Akhumyan R. S., Հախումյան Ռ. Ս.

Այլ վերնագիր:

Multicultural Training Through The Problem Of Bilingualism: New Vision Of The Problem ; Բազմամշակութային կրթությունը բազմալեզվության հարցերի տեսանկյունից: նոր մոտեցում խնդիրին

Համատեղ հեղինակները:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Աջակից(ներ):

Гл. ред. А. М. Амирханян

Ծածկույթ:

56-58

Ամփոփում:

Вышла в свет монография доктора педагогических наук, профессора Инны Робертовны Саркисян “Риски поликультурного обучения и пути их минимизации в свете идей билингвального обучения”. Данный труд являет собой попытку обобщения опыта билингвального образования, в том числе и в нашей республике, и разработан в аспекте рисков поликультурного обучения и способов их минимизации. Автором охвачен широкий круг проблем, связанных с теоретическими вопросами поликультурности и билингвального обучения и непосредственно методическими наработками в этой области. Указанная тема интерпретируется автором и в ракурсе лингвистических исследований.
A monograph of Doctor of Pedagogical Sciences, Рrofessor Inna Robertovna Sargsyan "Risks of multicultural education and ways to minimize them in the light of ideas of bilingual education" was published. This work is a joint effort to generalize the experience of bilingual education, including in our republic, and was developed in terms of the risks of multicultural education and ways to minimize them. Author covers a wide range of problems related to the theoretical issues of multiculturalism and bilingual education and directly methodological developments in this field. This topic is interpreted by the author and in the foreshortening of linguistic research.
Լույս է տեսել մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր՝ Իննա Սարգսյանի «Բազմամշակութային կրթության ռիսկերը և դրանց նվազեցման ուղիները երկլեզու ուսուցման գաղափարների լույսի ներքո» ուշագրավ մենագրությունը: Մենագրությունն հիմնականում շարադրված, իսկ փաստագրական նյութը վերլուծված է բազմամշակութային կրթության ռիսկերի նվազեցման տեսանկյունից: Հեղինակն իր մենագրության մեջ ընդգրկել է խնդիրների բավականին լայն շրջանակներ, կապված բազմամշակութային կրթության և երկլեզու ուսուցման տեսական հարցերի արծարծման հետ: Մենագրությունը կարևոր ուղենիշ է բազմամշակութային, այդ թվում երկլեզու կրթության խնդիրներն ուսումնասիրող մասնագետների համար:

Հրատարակության վայրը:

Ереван

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:376913

Լեզու:

ru

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Aug 20, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 2, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

12

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403896

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն