Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2016

Number:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Шагинян З. Б., Shahinyan Z. B.

Title:

Անձնավորության ինքնակառավարման և ինտելեկտի համահարաբերակցային առանձնահատկությունները հոգեկան լարվածության պայմաններում

Other title:

Корреляционные особенности саморегуляции личности и интеллекта в условиях психической напряженности ; Correlational Peculiarities Of Personal Self-Regulation And Intelligence During Psychological Stress

Creator:

Շահինյան, Զ. Բ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Հոգեբանություն

Uncontrolled Keywords:

ինքնակառավարում ; ինտելեկտ ; ինքնակառավարման բաղադրամասեր ; հոգեկան լարվածություն

Coverage:

64-68

Abstract:

Հոդվածում վեր է լուծվում անձնավորության ինքնակառավարման և ինտելեկտի համահարաբերակցային առանձնահատկությունները քննական լարվածության պայմաններում: Կատարված հետազոտության արդյունքները փաստում են այն մասին, որ հոգեկան լարվածության պայմաններում հուզական ակտիվությունը բարձրանում է, ինչը բացասական ազդեցություն է թողնում ինտելեկտուալ գործընթացների վրա, հետևաբար և ինքնակառավարման վրա: Ելնելով վերոգրյալից, մեր կողմից առաջարկվում է ուսանողների մոտ ձևավորել ինքնակառավարման հմտություններ, դրանով իսկ նպաստել հոգեկան ներդաշնակության պահպանմանը:
В статье проводится корреляционный анализ особенностей саморегуляции личности и интеллекта в условиях экзаменационной напряженности. В результате проведенных исследований в условиях психической напряженности наблюдается повышение эмоциональной активности, что оказывает отрицательное воздействие на интеллектуальные процессы, следовательно и на саморегуляцию. Исходя из вышесказанного, предлагаем формировать у студентов навыки саморегуляции, этим способствуя сохранению психической гармонии.
The article analyses correlational peculiarities of personal self-regulation and intelligence during examinational stress. The study shows increase of emotional activity during psychological stress, which has a negative influence on intellectual processes and, therefore, on self-regulation. Based on this, we suggest to develop skills of self-regulation with students, which would facilitate preservation of psychological harmony.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան