Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Համար:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Karapetyan V. S., Kovalenko L. V., Կարապետյան Վ. Ս., Կովալենկո Լ. Վ.

Վերնագիր:

Стратегия формирующих экспериментов на основании моделирования профессиональных компетенций учителей

Այլ վերնագիր:

Strategy Of The Forming Experiments Based On The Modeling Of The Professional Competence Of Language And Literature Teachers ; Ձևավորող գիտափորձերի ռազմավարությունը հիմնված ուսուցիչների մասնագիտական կոմպետնցիաների մոդելավորման վրա

Ստեղծողը:

Карапетян, В. С. ; Коваленко, Л. В.

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Խորագիր:

Профессиональная педагогическая компетентность

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

моделирование ; объективные и субъективные параметры

Ծածկույթ:

24-29

Ամփոփում:

Определены стратегические направления проведения формирующих экспериментов на основании моделирования профессиональных компетенций учителей с учѐтом объективных и субъективных параметров исследования. 1) определение особенностей развития различных компетенций учителей; 2) актуализация и поиск психологических механизмов влияния на мотивационную и эмоционально-волевую сферу личности учителя; 3) поиск инновационных психолого-педагогических условий, средств, форм и методов развития профессиональной компетентности учителей в системе последипломного педагогического образования.
Մոդելավորման հիման վրա սահմանվում է գիտափորձի ռազմավարական ուղղությունները, որի արդյունքում հաշվի են առնվում մասնագիտական և անձնային կոմպետենցիաների օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պարամետրերը: Հնարավորություններ են ստեղծվում գտնել հոգեբանական մեխանիզմների ազդեցությունը նաև ուսուցչի հուզակամային որակների վրա: Նորարարական հոգեբանական և մանկավարժական պայմանները, միջոցները, ձևերը ու մեթոդները համադրելի են մասնագիտական կոմպետենցիաների ձևավորման գործընթացին:
The article defines the strategic directions of conducting simulation experiments based on professional competence of ukrainian language and literature teachers , taking into account objective and subjective parameters of the study.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան