Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Karapetyan V. S., Kovalenko L. V., Կարապետյան Վ. Ս., Կովալենկո Լ. Վ.
Title:
Стратегия формирующих экспериментов на основании моделирования профессиональных компетенций учителей
Other title:
Strategy Of The Forming Experiments Based On The Modeling Of The Professional Competence Of Language And Literature Teachers ; Ձևավորող գիտափորձերի ռազմավարությունը հիմնված ուսուցիչների մասնագիտական կոմպետնցիաների մոդելավորման վրա
Creator:
Карапетян, В. С. ; Коваленко, Л. В.
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Профессиональная педагогическая компетентность
Uncontrolled Keywords:
моделирование ; объективные и субъективные параметры
Coverage:
Abstract:
Определены стратегические направления проведения формирующих экспериментов на основании моделирования профессиональных компетенций учителей с учѐтом объективных и субъективных параметров исследования. 1) определение особенностей развития различных компетенций учителей; 2) актуализация и поиск психологических механизмов влияния на мотивационную и эмоционально-волевую сферу личности учителя; 3) поиск инновационных психолого-педагогических условий, средств, форм и методов развития профессиональной компетентности учителей в системе последипломного педагогического образования.
Մոդելավորման հիման վրա սահմանվում է գիտափորձի ռազմավարական ուղղությունները, որի արդյունքում հաշվի են առնվում մասնագիտական և անձնային կոմպետենցիաների օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պարամետրերը: Հնարավորություններ են ստեղծվում գտնել հոգեբանական մեխանիզմների ազդեցությունը նաև ուսուցչի հուզակամային որակների վրա: Նորարարական հոգեբանական և մանկավարժական պայմանները, միջոցները, ձևերը ու մեթոդները համադրելի են մասնագիտական կոմպետենցիաների ձևավորման գործընթացին:
The article defines the strategic directions of conducting simulation experiments based on professional competence of ukrainian language and literature teachers , taking into account objective and subjective parameters of the study.
Place of publishing:
Երևան