Նիւթ

Վերնագիր: Evaluation Model for Virtue Education in Business English Courses

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Իմաստություն=Wisdom=Мудрость

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Հատոր:

26

Համար:

2

ISSN:

1829-3824 ; e-2738-2753

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Համատեղ հեղինակները:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

102-117

Ամփոփում:

Virtue education is an effective way to cultivate youth‟s values through their day-today learning activities. However, it is difficult to evaluate the effectiveness due to the implicit and accumulative property of virtue education, which is coherently consistent with self-efficacy. Thus, a processive evaluation model for Business English (BE) was designed, in which, virtue education is divided into three dimensions, and their coherence with self-efficacy is supported by literature. A 3-level index system was constructed based on CIPP. As a core component of this evaluation system, a bilingual 35-item College Academic Self-efficacy Inventory from Virtue Perspective (CASI-V) was developed, which is derived from CASI. The reliability and validity analysis were then conducted to test the quality of the scale. The results show that the instrument is qualified to be used in subsequent research.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Տիգրան Մեծ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372365

Լեզու:

en

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 4, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

16

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/402269

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Shi, Jingjing, Evaluation Model for Virtue Education in Business English Courses Apr 16, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն