Նիւթ

Վերնագիր: Assessment of Motor and Sensory Interhemispheric Asymmetry of Brain in Children

Ստեղծողը:

Azatyan, T. Yu.

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում 1961 թվականից տարբեր անվանումներով՝ ՀՍՍՌ ԳԱ Տեղեկագիր բժշկական գիտությունների (1961); Էքսպերիմենտալ և կլինիկական բժշկության հանդես (1962-1988); Փորձարարական և կլինիկական բժշկություն (1989-1994); Հայաստանի բժշկագիտություն (1995-)

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հայաստանի բժշկագիտություն = Медицинская наука Армении = Medical Science of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Հատոր:

64

Համար:

1

ISSN:

0514-7484

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Азатян Т. Ю., Ազատյան Թ. Յու.

Այլ վերնագիր:

Оценка асимметрии моторного и сенсорного межполушарного мозга у детей ; Երեխաների մոտ ուղեղի շարժիչ և սենսոր միջկիսագնդային անհամաչափության գնահատումը

Համատեղ հեղինակները:

Department of Special Pedagogy and Psychology, Faculty of Special and Inclusive Education, Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) ; Ա․ Կ․ Շուքուրյան (2018-) ; Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) ; Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) ; Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) ; Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)

Ծածկույթ:

46-52

Ամփոփում:

Нейропсихологическое изучение некоторых особенностей межполушарных взаимоотношений в двигательной сфере у детей с различными видами психических расстройств представляет несомненный интерес. Оно может показать ряд новых аспектов проблемы формирования межполушарной асимметрии и межполушарного взаимодействия в онтогенезе. В настоящее время в физиологии используются два подхода для оценки межполушарных различий мозга: метод определения «рукастости» посредством опроса (Эдинбургский тест) и метод активного выявления двигательной и сенсорной асимметрии, методика Н.Н. Брагина и Т.А. Доброхотова.
Обе методики широко представлены в современной научной литературе, однако нам не удалось найти исследования, описывающего взаимосвязь результатов тестовой оценки функциональной асимметрии мозга с помощью Эдинбургского теста и тестов на определение моторной и сенсорной асимметрии. В норме формирование межполушарной асимметрии мозга и межполушарного взаимодействия носит, конечно, гетерохронный характер. Таким образом, у обследуемых школьников может наблюдаться практически полностью сформированный первичный уровень межполушарных связей, тогда как второй и третий уровни еще находятся в стадии формирования. В то же время сравнение результатов здоровых детей 8–11 лет показывает, что функциональная организация межполушарной асимметрии и межполушарного взаимодействия в этом возрастном диапазоне находится в состоянии постоянного непрерывного развития.
Տարբեր տեսակի հոգեկան խանգարումներ ունեցող երեխաների նյարդահոգեբանական ուսումնասիրությունը շարժիչ ոլորտում միջկիսագնդային անհամաչափության որոշ առանձնահատկությունների վերաբերյալ անկասկած հետաքրքրություն է ներկայացնում: Այն կարող է ցույց տալ մի շարք նոր ասպեկտներ օնտոգենեզում միջկիսագնդային անհամաչափության և միջկիսագնդային փոխազդեցության ձևավորման խնդրի վերաբերյալ։ Ներկայումս ֆիզիոլոգիայում օգտագործվում է երկու մոտեցում՝ ուղեղի միջկիսագնդային տարբերությունները գնահատելու համար՝ հարցման միջոցով (Էդինբուրգյան թեստ) և շարժիչ ուժ և սենսոր անհամաչափության ակտիվ բացահայտման մեթոդ՝ Ն.Ն. Բրագինի և Թ.Ա. Դոբրոխոտովի մեթոդաբանություն: Երկու մեթոդներն էլ լայնորեն ներկայացված են ժամանակակից գիտական գրականության մեջ, բայց մենք չկարողացանք գտնել ուսումնասիրություններ, որոնք նկարագրում են ուղեղի ֆունկցիոնալ ասիմետրիայի թեստային գնահատման արդյունքների կապը Էդինբուրգյան թեստի և շարժիչ ու սենսոր ասիմետրիայի որոշման թեստերի միջև: Սովորաբար ուղեղի միջկիսագնդային ասիմետրիայի և միջկիսագնդային փոխազդեցության ձևավորումը, անշուշտ, ունի հետերոքրոն բնույթ։ Այսպիսով, հետազոտված դպրոցականները կարող են նկատվել միջկիսագնդային կապերի գրեթե ամբողջությամբ ձևավորված առաջնային մակարդակ, մինչդեռ երկրորդ և երրորդ մակարդակները դեռ ձևավորման փուլում են։ Միևնույն ժամանակ 8-11 տարեկան առողջ երեխաների արդյունքների համեմատությունը ցույց է տալիս, որ այս տարիքային միջակայքում միջկիսագնդային ասիմետրիայի և միջկիսագնդային փոխազդեցությունը գտնվում է մշտական շարունակական զարգացման վիճակում:

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:371176

Դասիչ:

АЖ 406

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 14, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 15, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

77

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401092

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Azatyan, T. Yu., Assessment of Motor and Sensory Interhemispheric Asymmetry of Brain in Children Mar 14, 2025

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն