կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս
Խաչադուրյան Հայգ, Хачадурян Гайк
Смерть и смысл(ы) жизни ; Մահը և կյանքի իմաստ(ներ)ը
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
The present paper is a sequel to an earlier pa-per entitled “Death and the Meaning of Life,” which explored the question of the possible mea-ning(s) of our own mortality. The present paper continued the exploration of the (1) possible meaning(s) of the mortality and the death of individuals one loves to the survivor or survivors. In relation to that question, it explores (2) some conditions under which the survivors’ lives would retain the meaning(s) their lives possessed; and (3) some ways in which the survivors may recover, perhaps even add new meaning to their lives, after a loved one’s death. In the context of these questions the relevant views of Epicurus, Epictetus, and Marcus Aurelius are briefly critically discussed.
Տվյալ հոդվածը մեկ այլ՝«Մահը և կյանքի իմաստը» վերնագրով հոդվածի շարունակությունն է, որն ուսումնասիրում էր մահկանացու լինելու հնարավոր իմաստ(ներ)ի հարցը: Այն շարունակում է հետևյալ հարցադրումների շուրջ սկսված փնտրտուքը՝ (1) մահկանացու լինելու հնարավոր իմաստ(ներ)ը և անհատների ապրած ու վերապրած մահվան ուսումնասիրությունը, (2) այն պայմանները, որոնցում մահ վերապրածների մոտ նախկինում ամրագրված կյանքի իմաստ(ներ)ը մնում է(են) նույնը, (3) որոշ ուղիներ, որոնցով հարազատի (սիրելի մարդու) մահ վերապրածները վերագտնում են և, միգուցե, որոշ դեպքերում նույնիսկ ընդլայնում են կյանքին վերագրվող իմաստնը կամ իմաստները: Հոդվածի մեջ այս հարցադրումների համատեքստում Էպիկուրի, Էպիկտետուսի և Մարկուս Ավրելիուսի համապատասխան տեսակետները ենթարկվում են հակիրճ քննադատական վերլուծության:
Данная статья является продолжением ранее опубликованной статьи «Смерть и смысл жизни», в котором исследовался вопрос о возможных смыслах смертности человека. Данная статья продолжает исследование (1) возможных смыслов смертности и смерти любимых индивидов для спасшегося или спасшихся. В отношении к этому вопросу исследуются (2) некоторые условия, при наличии которых жизнь спасшихся сохранит смысл(ы), обладали их жизни; и (3) некоторые пути, которыми спасшиеся могут восстановить, и возможно добавить новые смыслы для своей жизни после смерти любимого или любимой. В контексте этих вопросов соответствующие взгляды Эпикура, Эпиктета и Марка Аврелия кратко обсуждены критически.
Երևան
oai:arar.sci.am:369665
Apr 16, 2024
Feb 8, 2024
14
https://arar.sci.am/publication/399478
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Khatchadourian, Haig, Death and the Meaning(s) of Life | Apr 16, 2024 |
Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) Առաքել Առաքելյան (1955-1956) Արթուն Հատիտյան (1956-1982) Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) Արշակ Մադոյեան (2009-2015) Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) Գէորգ Մադոյեան (2018-)