Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:
Այսօր միանգամայն ակնհայտ է, որ Պետրուշեվսկու ստեղծագործությունն իրենից ներկայացնում է XX դարի վերջի և XXI դարի սկզμի ռուս գրականության նշանակալից և վառ երևույթներից մեկը: Զարմանալի չէ, որ Պետրուշեվսկու արձակը և դրամատուրգիան ներգրավում են գրականագետների, քննադատների և, իհարկե, ընթերցողների կայուն հետաքրքրությունը: Սակայն, ինչպես 1980-ական թվականների վերջում, երμ նրա ստեծագործությունները լայն ճանաչում են ստացել ոչ միայն Ռուսաստանում, այլ նաև արտասահմանում, այնպես էլ այսօր, այս գրողի գեղարվերստական աշխարհի գնահատականները մնում են չափազանց հակասական: Որոշ հետազոտողներ նրան դիտարկում են նատուրալիզմի հունի մեջ, ուրիշները` որպես քննադատական ռեալիզմի ավանդույթների շարունակություն, երրորդները` որպես նեոռեալիզմի, չորրորդները` հետմոդեռնիզմի օրինակ: Այսպիսով, Պետրուշեվսկու գեղարվեստական համակարգի յուրօրինակության որոշելու կարևորագույն հարցը չի կարելի համարել պարզեցված:
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:367406
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 24, 2024
Dec 26, 2023
16
https://arar.sci.am/publication/397097
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Мирзоян, С. М., Герои пьес Людмилы Петрушевской | Jan 24, 2024 |
Айрапетян, Лиана
Мирибян, Гаяне Бадалян, Алвард