Նիւթ

Վերնագիր: Օֆորտը Վլադիմիր Այվազյանի արվեստում

Ստեղծողը:

Հարթենյան, Միսակ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018-

Հատոր:

2023

Համար:

2 (17)

ISSN:

e-2738-2672 ; 2579-2652

Պաշտոնական URL:

www.artsakhlib.am

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Hartenyan Misak, Артенян Мисак

Այլ վերնագիր:

The Etching in the Work of Vladimir Ayvazyan ; Офорт в творчестве Владимира Айвазяна

Ամփոփում:

Սույն հոդվածը նպատակ է հետապնդում ներկայացնել Վլադիմիր Այվազյանի կյանքն ու արվեստը։ Նա 20-րդ դարի խորհրդահայ այն արվեստագետներից է, ով հիմնականում աշխատել է գրաֆիկայի ասպարեզում։ Ստեղծագործական բեղմնավոր գործունեության ընթացքում նա անդրադարձել է տարբեր թեմաների՝ բնության և քաղաքային տեսարաններ, հայ միջնադարյան ճարտարապետական հուշարձանների ու բարձրաքանդակների ճշգրտորեն վերարտադրած թերթեր, գյուղական կյանքն ու առօրյան ներկայացնող տեսարաններ, անիմալիստական ժանրի ստեղծագործություններ և այլն։ Նկարչի աշխատանքների գերակշռող մասը կատարված էօֆորտի՝ աքվանտինտայի, ռեզերվաժի, փափուկ լաքի տեխնիկայով, որոնք աչքի են ընկնում կատարողական բացառիկ հմտությամբ։ Աշխատանքի խնդիրն է Վ․ Այվազյանի ստեղծագործությունների ուսումնասիրության միջոցով հասկանալ և ընկալել խորհրդային շրջանի Հայաստանի գեղարվեստական կյանքը, մասնավորապես հաստոցային գրաֆիկայի՝ այդ և հետագա տարիների զարգացման ընթացքը։ Աշխատանքը շարադրված է նկարչի ստեղծագործությունների արվեստաբանական, ոճական և օֆորտի տեխնիկայի ուսումնասիրությունների հիման վրա: Կատարված ուսումնասիրության արդյունքում կարելի է պնդել, որ Վ․ Այվազյանը խորհրդային շրջանի աչքի ընկնող այն արվեստագետներից է, որն իր ներդրումն ունի հայ հաստոցային գրաֆիկայի զարգացման մեջ։
This work aims to present the life and art of Vladimir Ayvazyan. He is one of those 20th-century Armenian Soviet artists who worked mainly in the sphere of graphics. In the process of a rich creative path, he was interested in various genres and themes - landscape and urban landscape, he depicted the reliefs of medieval Armenian churches, painted views of rural areas and rural everyday life, created etchings of the animal genre. Most of his work is made in the technique of etching - aquatint, reservation, soft varnish. They are distinguished by high professionalism and skill. The aim of the work is to understand and realize the artistic life of Armenia in the Soviet period, in particular the development of easel graphics in this and subsequent periods through the study of Ayvazyan's works. The work is composed on the basis of artistic, stylistic and etching technique studies of the artist's works. Based on the results of the study, it can be claimed that V. Ayvazyan is one of the prominent artists of the Soviet period, who contributed to the development of Armenian mechanical graphics.
В данной работе ‒ представлены этапы жизни и творчества Владимира Айвазяна, одного из армянских советских художников 20-го века, который работал в основном в области графики. На всем его богатого творческого пути художника интересовали разные жанры и темы: пейзаж и городской пейзаж; он изображал рельефы средневековых армянских храмов, писал виды сельской местности и деревенской обыденной жизни, создавал офорты анималистического жанра. Большая часть его работ выполнена в технике офорта – акватинты, резерважа, мягкого лака. Они отличаются высоким профессионализмом и мастерством.
Целью работы является через изучение произведений Айвазяна понять и осознать художественную жизнь Армении советского периода, в частности, ход развития станковой графики этого и последующего периодов. Работа изложена на основе художественно-стилистических и офортно-технических исследований произведений художника. Согласно результатам исследования, можно утверждать, что В. Айвазян ‒ один из выдающихся художников советского периода, внесший вклад в развитие армянской станковой графики.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ԱԵԳՄՄ հրատ. ; «ԱՐՑԱԽ» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 157-167

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:362694

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Sep 8, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Sep 8, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

25

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/392069

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Հարթենյան, Միսակ, Օֆորտը Վլադիմիր Այվազյանի արվեստում Sep 8, 2023

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն