Հարությունյան Ռ., Աբրահամյան Լ., Арутюнян Р․, Абрамян Л․
Ոչ ստանդարտ խնդիրներ լուծումներով ; Нестандартные задачи с решениями
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Աշխատանքում ներկայացված են մաթեմատիկայից ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծումներ, որոնք կարող են օրինակ ծառայել նմանատիպ այլ խնդիրների լուծման համար։ «Ոչ ստանդարտ» առաջադրանքի հասկացությունը հարաբերական է: Հենց ուսուցիչը ուսանողներին ծանոթացնում է նման խնդիրների լուծման մեթոդներին, դրանք դադարում են լինել «ոչ ստանդարտ» առաջադրանքներ։ Որքան շատ գիտելիքներ ունենա մարդը, այնքան ավելի բազմազան կլինեն նրա մոտեցումները ստեղծագործական, ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծման հարցում։ Այնուամենայնիվ, համապատասխան գիտելիքները պետք է լինեն բազմակողմանի, քանի որ այն կարողություն ունի կողմնորոշելու մտածողությունը խնդիրների լուծման տարբեր մոտեցումների ուղղությամբ: Ոչ ստանդարտ հավասարումների լուծումը պահանջում է ոչ ստանդարտ մտածողություն, դատողություններ և կախված է դրանց լուծման փորձից, ձևափոխությունների տեխնիկայից և մեթոդների տիրապետելուց։ Ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծման ոչ ավանդական եղանակի ինքնուրույն որոնումը նպաստում է ստեղծագործական մտածողության զարգացմանը: Հոդվածի նպատակն է զարգացնել ոչ ավանդական մտածողությունը ուսանողների շրջանում՝ ներկայացնելով ձևափոխությունների մեթոդներն ու տեխնիկան։
В работе приведены решения нестандартных задач по математике, которые могут служить образцом для решения других подобных задач. Понятие «нестандартная» задача относительно. Как только преподаватель знакомит учащихся с методами решения таких задач, они перестают быть «нестандартными» задачами. Чем больше у человека знаний, тем разнообразнее будут его подходы к решению творческих, нестандартных задач. Однако знания должны быть разнонаправленными, так как обладают способностью ориентировать мышление на разные подходы к решению задач. Решение нестандартных уравнений требует нестандартного мышления, суждений и зависит от опыта их решения, овладения методами и приемами преобразования. Самостоятельный поиск нестандартного способа решения нестандартных задач способствует развитию творческого мышления. Цель статьи - развитие нетрадиционного мышления у студентов путем представления методов и приемов преобразований.
The paper presents a solutions of non-standard tasks in mathematics, which as a result can serve as a model for solving other similar tasks. The concept of a “non-standard” task is relative. As soon as the teacher introduces students to the methods for solving such problems, they cease to be "non-standard" tasks. The more knowledge a person has, the more diverse his approaches to solving creative, non-standard problems will be. However, the relevant knowledge must be multidirectional, as it solving problems. Solving non-standard equations requires nonstandard thinking, judgments and depends on the experience of solving them, mastering the methods and techniques of transformation. An independent search for an unconventional way to solve non-standard problems contributes to the development of creative thinking. The purpose of the article is the development of non-traditional thinking among students by presenting the methods and techniques of transformation.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:362574
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Sep 5, 2023
29
https://arar.sci.am/publication/391938
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Harutyunyan, Robert, Non-Standard Tasks With Solutions | Jan 12, 2024 |
Seda N. Manukian
E. P. Serrano M. I. Troparevsky M. A. Fabio Գլխավոր խմբ․՝ Մ․ Մ․ Ջրբաշյան (1966-1994) Ռ․ Վ․ Համբարձումյան (1994-2009) Ա․ Ա․ Սահակյան (2010-)
Gatsinzi, J.-B. Գլխ. խմբ.՝ Անրի Ներսեսյան Պատ. խմբ.՝ Լինդա Խաչատրյան Խմբ. տեղակալ՝ Ռաֆայել Բարխուդարյան
Hayrapetyan, Feliks Գլխ. խմբ.՝ Անրի Ներսեսյան Պատ. խմբ.՝ Լինդա Խաչատրյան Խմբ. տեղակալ՝ Ռաֆայել Բարխուդարյան
Abrahamyan, Liana Khachatryan, Anna Nersesyan, Susanna Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան