Օբյեկտ

Վերնագիր: Կրթական աղքատությունը XXI դարում. ապագայի կանխակալ մտորումներով

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիվ:

2023

Համար:

2 (21)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Ахвердян Давид, Карапетян Лусине, Hakhverdyan Davit, Karapetyan Lusine

Այլ վերնագիր:

Образовательная бедность в 21 веке։ предвзятые рассуждения о будущем ; Learning Poverty in the 21st Century:With Preconceived Notions of the Future

Ծածկույթ:

74-84

Ամփոփում:

Одним из показателей кризиса обучения является «уровень образовательной бедности», термин, который своей интересной трактовкой создает связь между недостатком знаний у детей и бедностью. По данным 2022 года, уровень образовательной бедности в РА составил 27,2%, то есть около трети детей в республике не обладают навыком чтения. Следовательно, если мы хотим иметь образованное, развитое и душевно здоровое поколение, то борьба против образовательной бедности должна стать национальным и политическим приоритетом. В данной статье обсуждаются проблемы образовательной бедности, степень ее выражения в разных странах, инструментарий оценки данной проблемы, анализ уровня этой проблемы в РА.
One of the indicators reflecting the crisis of education is learning poverty; a term establishing a correlation between the limited knowledge of children and poverty alongside its fascinating interpretation. According to the data for 2022, the level of learning poverty in the RA stood at 27.2%, namely about one-third of children lack reading skills in our country. Therefore, the struggle against learning poverty in the Republic of Armenia must become a national and political priority in order to have an educated, developed, and mentally healthy generation. This paper aims to touch upon the problem of learning poverty, its manifestation in different countries, evaluation tools, and the analysis of its level in the Republic of Armenia.
Ուսուցման ճգնաժամն արտացոլող ցուցանիշներից է կրթական աղքատության մակարդակը. մի եզրույթ, որն իր հետաքրքրական մեկնաբանությամբ կապ է ստեղծում երեխաների գիտելիքի պակասի և աղքատության միջև։ 2022 թ. տվյալներով՝ ՀՀ-ում կրթական աղքատության մակարդակը կազմել է 27.2%, այսինքն՝ երեխաների շուրջ մեկ երրորդը չունի ընթերցելու հմտություն։ Հետևաբար՝ որպեսզի ունենանք կրթված, զարգացած, հոգեպես առողջ սերունդ, ՀՀ-ում կրթական աղքատության դեմ պայքարը պետք է դառնա ազգային և քաղաքական առաջնահերթություն։ Հոդվածը կրթական աղքատության հիմնախնդրի, տարբեր երկրներում դրա դրսևորումների, գնահատման գործիքակազմի, ՀՀ-ում դրա մակարդակի վերլուծության մասին է:

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:362472

Գլխավոր նշում:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 23, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 31, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

5

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/391831

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն