Օբյեկտ

Վերնագիր: Речевой этикет как необходимое звено повышения культуры речевого поведения на занятиях по русскому языку

Ստեղծողը:

Петросян, Лусине

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Պետրոսյան Լուսինե, Petrosyan Lusine

Այլ վերնագիր:

Խոսքի էթիկետը որպես ռուսաց լեզվի դասաժամին բանավոր պահվածքի մշակութի բարձրացման անհրաժեշտ ուղեցույց ; The Speech Etiquette As The Necessary Link To Increase The Culture Of Verbal Behavior At The Russian Language Lessons

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

136-139

Ամփոփում:

Հոդվածում քննաբանվում է արդիական հիմնախնդիր` խոսքի վարվելակարգի ուսուցման հետ կապված: Բանալի բառեր և բառակապակցություններ` խոսքի վարվելակարգ, խոսքի մշակույթի զարգացում, վարվելակարգի բանաձևեր, ուսուցման փուլեր, վարժություններ: Առաջադրված համակարգային աշխատանքը` ուղղված սովորողների խոսքի վարվելակարգի մշակույթի զարգացմանը, բաղկացած է չորս փուլից: Յուրաքանչյուր փուլ ներառում է որոշակի քերականական տարրեր և խոսքի վարվելակարգի կանոններ: Վարվելակարգի կանոնների, արտահայտությունների ճիշտ ընտրությունը որոշ դեպքերում հանդիսանում է հաղորդակցական բանիմացության կարևորագույն բաղադրամաս։
The article deals with the actual problem of the speech etiquette. The systematic work concerning the development of learners’ speech culture, behaviour consists of four stages. Each stage involves certain grammar minimums and formulas, phrases as the case may require is main constituent part of communicative competence.
В статье рассматривается актуальная проблема, связанная с повышением речевого поведения учащихся на занятиях по русскому языку, которая осуществляется путем поэтапного внедрения в обучение (4 стадии) разных средств: грамматического минимума и этикетных выражений. Грамотный выбор этикетных формул позволяет осуществлять речевую деятельность в определенных интенциях.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:362317

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 28, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

17

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/391692

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն