Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2016

Volume:

1

Official URL:


Additional Information:

Պետրոսյան Լուսինե, Petrosyan Lusine

Title:

Речевой этикет как необходимое звено повышения культуры речевого поведения на занятиях по русскому языку

Other title:

Խոսքի էթիկետը որպես ռուսաց լեզվի դասաժամին բանավոր պահվածքի մշակութի բարձրացման անհրաժեշտ ուղեցույց ; The Speech Etiquette As The Necessary Link To Increase The Culture Of Verbal Behavior At The Russian Language Lessons

Creator:

Петросян, Лусине

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Русский язык

Uncontrolled Keywords:

речевой этикет ; культура речи ; поэтапное обучение ; лексика ; морфология ; синтаксис ; упражнения ; тесты ; речевое поведение ; владение языком

Coverage:

136-139

Abstract:

Հոդվածում քննաբանվում է արդիական հիմնախնդիր` խոսքի վարվելակարգի ուսուցման հետ կապված: Բանալի բառեր և բառակապակցություններ` խոսքի վարվելակարգ, խոսքի մշակույթի զարգացում, վարվելակարգի բանաձևեր, ուսուցման փուլեր, վարժություններ: Առաջադրված համակարգային աշխատանքը` ուղղված սովորողների խոսքի վարվելակարգի մշակույթի զարգացմանը, բաղկացած է չորս փուլից: Յուրաքանչյուր փուլ ներառում է որոշակի քերականական տարրեր և խոսքի վարվելակարգի կանոններ: Վարվելակարգի կանոնների, արտահայտությունների ճիշտ ընտրությունը որոշ դեպքերում հանդիսանում է հաղորդակցական բանիմացության կարևորագույն բաղադրամաս։
The article deals with the actual problem of the speech etiquette. The systematic work concerning the development of learners’ speech culture, behaviour consists of four stages. Each stage involves certain grammar minimums and formulas, phrases as the case may require is main constituent part of communicative competence.
В статье рассматривается актуальная проблема, связанная с повышением речевого поведения учащихся на занятиях по русскому языку, которая осуществляется путем поэтапного внедрения в обучение (4 стадии) разных средств: грамматического минимума и этикетных выражений. Грамотный выбор этикетных формул позволяет осуществлять речевую деятельность в определенных интенциях.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան