Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:
Peculiarities Of Development Of Grammar And Communicative Competence Of Students-Historians Through English Profile-Oriented Texts ; Քերականական ու հաղորդակցական իրազեկության զարգացումը պատմության ֆակուլտետի ուսանողների մոտ անգլերեն պատմական-մասնագիտական տեքստերի միջոցով
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Данная статья посвящена обучению ESP в качестве подхода к преподаванию языка. ESP представляет собой функциональный стиль английского языка, используемый в сферах профессиональных знаний с развитым понятийным аппаратом. Цель обучения ESP - хорошое овладение основными навыками академической коммуникации обучающимися (чтение, говорение, аудирование и письмо). Статья обучает чтению публикаций касающихся их предметов, выражению собственных идей или результатов их исследований в словесной форме, участию в профессиональных дискуссиях и встречах (ведению переговоров на научных конференциях).
The given article is devoted to ESP as an approach to language teaching. ESP is a register of English used in those spheres of professional knowledge which have their own well –developed systems of notions. The aim of tеаching ESP is to have a good command of scientific register as regards the main practical skills (reading, speaking, listening, writing). The article instructs the learners to read publications concerned with their subjects, to express their own ideas or the results of their research in a verbal form, to participate in professional discussions and meetings (to give talks at scientific conferences).
Հոդվածում դիտարկվում է ESP-ն որպես լեզվի ուսուցման մոտեցում: ESP-ն մասնագիտական նպատակների համար անգլերենի գործառական ոճ է, որը կիրառվում է զարգացած հասկացութային ապարատ ունեցող մասնագիտական գիտական ոլորտներում: ESP- ի ուսուցման նպատակն է սովորողի կողմից գիտական խոսքի լեզվական չորս` խոսելու, գրելու, լսելու, կարդալու հմտությունների տիրապետումը: Հոդվածում ուսուցանվում է, թե ինչպես ընթերցել մասնագիտական հրապարակումներ օտար լեզվով, ինչպես արտահայտել սեփական մտքերը կամ սեփական հետազոտության արդյունքները, ինչպես մասնակցել մասնա-գիտական քննարկումների և հանդիպումների, ինչպես ելույթ ունենալ գիտաժողովներում:
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:361104
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jul 11, 2023
6
https://arar.sci.am/publication/390378
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Петросян, Рита, Особенности развития грамматической и коммуникативной компетенции студентов – историков посредством английских профильно-ориентированных текстов | Jan 12, 2024 |
Петросян, Рита Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Айриян, Н․ Г․ Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Арутюнян, Гаянэ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Дурасанян, Нарине Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Петросян, Рита Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Петросян, Рита Минасян, Нарине Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան