Օբյեկտ

Վերնագիր: Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մեթոդաբանական հիմնավորումը հեռավար ուսուցման մոդելում

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4375

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Арустамян В., Мнацаканян А., Arstamyan V., Mnacakanyan A.

Այլ վերնագիր:

Методологическое обоснование метода дистанционного обучения современных информационых технологий ; Methodological Justification Of The Method Of Distance Learning Of Modern Information Technologies

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

67-75

Ամփոփում:

Սույն հոդվածում ընդհանրացվում են հեռավար ուսուցման մեթոդաբանական հիմնավորման առանձնահատկությունները, նշվում, որ ուսուցման գործընթացում պետք է հաշվի առնել և գնահատել կրթական գործընթացի սկզբունքորեն նոր մոդելների մշակումն ու ներդրումը: Դիտարկվում է ուսանողի սովորելու ունակությունները մեծացնելու և գիտելիքն արդիականացնելու խնդրի առաջնահերթության գիտակցումը, որը ենթադրում է մշտական աշխատանք, և առավել կարևորվում են խմբային աշխատանքները, համագործակցային ուսուցումը և ակտիվ ուսումնական գործընթացը:
В данной статье обобщается «методологическое обоснование» дистанционного обучения, отмечается, что в процессе обучения следует учитывать и оценивать разработку и внедрение принципиально новых моделей образовательного процесса. Считается, что это повышает способность студента к обучению и определяет приоритетность проблемы модернизации знаний, которая подразумевает постоянную работу, чаще групповую работу, совместное обучение и активный учебный процесс.
This article summarizes the "methodological justification" of distance learning, noting that the teaching process should take into account and evaluate the development and implementation of fundamentally new models of the educational process. It is considered to increase the student's ability to learn and prioritize the problem of modernization of knowledge, which implies constant work, more often group work, collaborative learning and active learning process.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360484

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 22, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

16

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389737

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն