Внедрение инноваций в систему управления общеобразовательной школой каксоциально-педагогическая проблема ; Introduction of Innovations in the Management System of Secondary Schools as a Social and Pedagogical Problem
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Հոդվածում դիտարկված է նորամուծությունների դերն ու նշանակությունը հանրակրթական դպրոցի զարգացման գործում: Ներկայացված են դպրոցի կառավարման արդյունավետությանն ուղղված նորարարական տեխնոլոգիաների տեսակները: Բնութագրվել են դպրոցում նորամուծությունների ներդրման փուլերը: Հիմնավորվել է, որ դպրոցը կարող է արդյունավետ զարգանալ միայն կառավարման և կրթական գործընթացներում նորամուծությունների և նորարարական տեխնոլոգիաների ներդրման, դրանց յուրացման և կիրառման, դպրոցի զարգացման ռազմավարության և գործունեության նոր մոդելների մշակման ու իրացման ճանապարհով, որի արդյունքում տեղի կունենա բովանդակային և որակական առաջընթաց: Նորովի է սահմանված «դպրոցի զարգացման կառավարում» հասկացությունը: Ներկայացված են հեղինակի կողմից առաջարկվող Արցախի հանրակրթական դպրոցի արդյունավետ կառավարման և զարգացման համար անհրաժեշտ բովանդակային բարեփոխումների հիմնական ուղղությունները:
В статье рассматриваются роль и значение инноваций в развитии средней школы, представлены виды инновационных технологий, направленных на повышение эффективности управления школой и описаны этапы внедрения инноваций в школе. Утверждается, что школа может эффективно развиваться только благодаря внедрению инноваций и инновационных технологий в процессы управления и образования, разработке и внедрению новых моделей стратегий и действий по развитию школы, которые приведут к значимому и качественному прогрессу. Понятие «управление развитием школы» является новым. Автором предложены основные направления содержательных реформ, необходимых для эффективного управления арцахской средней школой и ее развития.
The article discusses the role and significance of innovations in secondary school development. Types of innovative technologies aimed at the effectiveness of school management are presented. The stages of introducing innovations in the school have been described. It has been argued that the school can only develop effectively through the introduction and implementation of innovations and innovative technologies in management and education processes, the development and implementation of new models of school development strategies and activities that will result in meaningful and qualitative progress. The notion of "school development management" is a new one. The main directions of the content reforms necessary for effective management and development of the Artsakh Secondary School proposed by the author are presented.
Երևան
oai:arar.sci.am:360358
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 21, 2023
Jun 21, 2023
63
https://arar.sci.am/publication/389592
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Ավագիմյան, Ռոզա, Հանրակրթական դպրոցի կառավարման համակարգում նորամուծությունների ներդրումը՝ որպես սոցիալ-մանկավարժական հիմնախնդիր | Jun 21, 2023 |
Վարդանյան, Տաթևիկ
Քալաշեան, Ավետիս Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) Առաքել Առաքելյան (1955-1956) Արթուն Հատիտյան (1956-1982) Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) Վարդան Դևրիկյան (2002-2009) Արշակ Մադոյեան (2009-2015) Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) Գէորգ Մադոյեան (2018-)
Վարդանյան, Մակիչ
Ավանեսյան, Արպատ Հարությունյան, Գրիշա Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Ասրյան, Լիլիյա Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի