Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Григорян Сергей, Grigoryan Sergey
Title:
Շարժողական գործողությունների ուսուցման մի քանի առանձնահատկությունների մասին
Other title:
О некоторых особенностях обучения двигательным действиям ; About Some Peculiarities of Teaching Training Activities
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Դասավանդման մեթոդիկա ; ֆիզիկական դաստիարակություն
Uncontrolled Keywords:
գործողություններ ; շարժողական հմտություն ; շարժողական կարողություն ; ուսուցում ; ֆիզիկական բեռնվածություն ; վարժություններ
Coverage:
Abstract:
Հանրակրթական դպրոցների ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներին անհրաժեշտ է իմանալ շարժողական գործողությունների ուսուցման մեթոդիկայի ու կիրառման առանձն ահատկությունները: Դպրոցականների առողջ ապրելակերպի, հատկապես՝ աճող օրգանիզմի բնականոն զարգացման տեսակետից պահանջված է նրանց շարժողական գործառույթների զարգացումը:
Շարժողական գործողությունների ուսուցման գործընթացի ընդհանուր և մասնագիտական առանձնահատկությունները բխում են ուսուցման կոնկրետ խնդրից, ուսումնական նյութի մատուցման և յուրացման ունակություններից, դասավանդման մեթոդիկայից:
Учителям физкультуры общеобразовательных школ необходимо знать особенности методики обучения и применения двигательных действий. С точки зрения здорового образа жизни школьников, особенно для нормального развития растущего организма, необходимо развитие их двигательных функций. Общие и профессиональные особенности процесса обучения двигательным действиям вытекают из конкретной задачи обучения: подачи учебного материала и навыков усвоения, методики преподавания.
The teachers of Physical Education of secondary schools need to know the peculiarities of teaching methodology of training activities and practicing techniques. From the point of view of the normal development of schoolchildren's healthy lifestyle, especially for the growing organism, the development of their movable functions is required. The general and professional peculiarities of the mobility curriculum are derived from the specific problem of learning, teaching and learning abilities of the teaching material, teaching methodology.
Place of publishing:
Երևան