Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Арутюнян Арсен, Haroutiunyan Arsen
Пути повышения эффективности дистанционного образования в РА ; Ways to Increase the Efficiency the Distance Education in the RA
Անսահմանափակ տեղեկատվությունը շատ հաճախ առավելությունից վերածվում է արգելակող գործոնի: Վերջինի հետ կապված՝ առավելապես ընդգծվում են սովորողների վերլուծական կարողությունների թուլացումը և դրանց փոխարինումը «ստեղնաշարային գրագիտությամբ»: Ներկայում ՀՀ կրթական գործընթացներում առանձնակի կարևորություն են ստանում տեղեկությունների չափաքանակ ներով պայմանավորված ռիսկերը և կրթության սուբյեկտների տեղեկատվական գերբեռնվածությունը: Բաց կրթական համակարգերը կոչված են նպաստելու մարդու ճանաչողական առաջընթացին և գիտելիքի կուտակմանը: Հաղորդակցությունը, թիմային աշխատանքը, քննադատական մտածողությունը և ստեղծագործական ունակություններն էական դեր ունեն հեռավար ուսուցման մեջ։
Неограниченная информация зачастую из преимущества превращается в препятствие, ограничивающий фактор. Последнее обстоятельство обуславливает существенное ослабление аналитических способностей учащихся и их замену «клавишной грамотностью». В настоящее время особое значение в образовательных процессах РА приобретают риски, обусловленные большими объемами информации и информационной перегруженностью субъектов образования. Однако, образовательные системы призваны способствовать прогрессу познавательной способности человека и накоплению знаний. Коммуникация, командная работа, критическое мышление и творческие навыки имеют важную роль в дистанционном обучении.
Unlimited information often turns from an advantage into an obstacle. In relation to this, the weakening of student’s analytical abilities and their replacement by «keyboard literacy» is emphasized. Nowadays, the risks caused by the amount of information and the information overload of education subjects are gaining particular importance in the educational processes of the RA. Open educational systems are meant to promote human cognitive progress and facilitate the accumulation of knowledge. Communication, teamwork, critical thinking and creativity play an important role in distance learning.
oai:arar.sci.am:345953
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։
Jan 23, 2025
Feb 27, 2023
29
https://arar.sci.am/publication/375161
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Հարությունյան, Արսեն, Հեռավար կրթության արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում | Jan 23, 2025 |
Վարդանյան, Տաթևիկ
Քալաշեան, Ավետիս Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) Առաքել Առաքելյան (1955-1956) Արթուն Հատիտյան (1956-1982) Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) Վարդան Դևրիկյան (2002-2009) Արշակ Մադոյեան (2009-2015) Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) Գէորգ Մադոյեան (2018-)
Վարդանյան, Մակիչ
Ավանեսյան, Արպատ Հարությունյան, Գրիշա Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Ասրյան, Լիլիյա Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի