Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Խորանը հայ մանրանկարչության մեջ որպես հեթանոսական բացօթյա բեմահարթակի վերապրուկ
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Խորանը մանրանկարչության մեջ երեք-չորս սյունից բաղկացած մի կառուցվածք է։ Սյուները դրված են ոչ մեծ և ոչ բարձր մի հարթակի վրա, ապա ծածկված են արխիտրավով և մուտքով։ Ուսումնասիրողներից շատերը խորան մանրանկարների նախատիպ համարում են հնում փայտե, ապա քարե նույնատիպ շինությունները։ Խորան տերմինի ստուգաբանական վերլուծությունը բերում Է այն եզրակացության, որ նախնադարյան համայնական կարգերում խորանն իրենից ներկայացրել Է մի վրան, որտեղ պահվել են դիմակներ, զգեստներ, ծիսական ու բեմական անհրաժեշտ իրեր:
Երևան
oai:arar.sci.am:33377
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Sep 24, 2024
Mar 3, 2020
27
https://arar.sci.am/publication/37156
Edition name | Date |
---|---|
Хоран армянских миниатюр как вид исполнительской площадки | Sep 24, 2024 |
Рибцун, Ю. В.
А. А. Оганов Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)