Օբյեկտ

Վերնագիր: Վիրտուալ զբոսաշրջություն. ճանապարհորդիր` տանը նստած

Ստեղծողը:

Թովմասյան, Գայանե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

3 (16)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Товмасян Гаяне, Tovmasyan Gayane

Այլ վերնագիր:

Виртуальный туризм: путешествуй сидя дома ; Virtual Tourism: Travel from Home

Ամփոփում:

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բուռն զարգացումը վերջին տարիներին փոխել է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները՝ չշրջանցելով նաև զբոսաշրջությունը։ Այս բնագավառում առաջացել է մի նոր հասկացություն՝ «վիրտուալ (թվացյալ) զբոսաշրջություն»։ Դա գոյություն ունեցող տեղանքի մոդելավորումն է, որը, սովորաբար, բաղկացած է տեսանյութերի կամ անշարժ պատկերների հաջորդականությունից՝ երբեմն ներառելով նաև մուլտիմեդիայի այնպիսի տարրեր, ինչպիսիք են ձայնային էֆեկտները, երաժշտությունը, տեքստը: Կորոնավիրուսի համավարակը նպաստեց, որ շատ երկրներում զարգանան վիրտուալ տուրերը։ Դրանք կիրառվում են որպես մարթեքինգային գործիք՝ դեստինացիաները խթանելու համար։ Հոդվածում քննարկվել են վիրտուալ զբոսաշրջության տեսակները, առավելություններն ու թերությունները, հայտնի վիրտուալ տուրերն աշխարհում և ՀՀ-ում։
Быстрое развитие информационных технологий в последние годы изменило практически все сферы человеческой деятельности. Использование информационных технологий в сфере туризма привело к развитию виртуального туризма. Виртуальный туризм - это моделирование существующего места, обычно состоящего из серии видео или изображений. Он также может использовать другие мультимедийные элементы, такие как звуковые эффекты, музыку, тексты. Виртуальные туры получили развитие во многих странах из-за пандемии коронавируса. Они также используются в качестве маркетингового инструмента для продвижения направлений. В статье рассматриваются виды, преимущества и недостатки виртуального туризма, известные виртуальные туры в мире и в Армении.
The rapid development of information technologies in recent years has changed almost all spheres of human activity. The use of information technologies in the field of tourism has led to the development of virtual tourism. Virtual tourism is the modeling of an existing site, usually consisting of a series of videos or images. It can also use other multimedia elements such as sound effects, music, lyrics and text. Virtual tours have developed in many countries due to the coronavirus pandemic. They are also used as a marketing tool to promote destinations. The article discusses the types, advantages and disadvantages of virtual tourism, well-known virtual tours in the world and in Armenia.

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 136-143

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:325646

Գլխավոր նշում:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 23, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Sep 26, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

67

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/353453

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն