2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Atheistic characters and motives in the work of Charents ; Мифологические образы и мотивыв произведениях Чаренца
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Հոդվածում անդրադարձ է կատարվում Չարենցի ստեղծագործության նախաքրիստոնեական սյուժեներին ու մոտիվներին, կերպարներին ու խորհրդանիշներին, ավանդական արժեքներին (բարություն, բարեգթություն, ներողամտություն, սեր՝ մերձավորի հանդեպ...), որոնք բանաստեղծի համար մնում են անխախտ ու հաստատուն: Քննվում է Չարենցի մարդաբանական հայեցակարգն ու աստվածապաշտությունը, որ բնութագրական է հենց իր ապրած ժամանակահատվածի կրոնա- փիլիսոփայական ու գեղագիտական տեսակետների համար: Վերադարձը հեթանոս աստվածներին իրականում ոչ թե վերադարձ էր հնին, այլ անհրաժեշտություն էր՝ ճիշտ զգալու ներկան և վստահ քայլելու դեպի ապագան: Դիցաբանական առասպելներն ու տարրերը բանաստեղծին գրավել են իրենց պայծառագեղությամբ, նրբին մշակվածությամբ և հուզականությամբ: Խորամուխ լինելով ակունքների մեջ՝ Չարենցը որոնեց ազգային կեցության պատմական հենարանները և գտավ ներկան անցյալին միացնող կապերը:
В статье затрагиваются христианские сюжеты и мотивы произведения Чаренца, образы и символы, традиционные ценности (добродушие, снисхождение, любовь к близкому), которые для автора остаются утверждёнными. Исследуются антропологические взгляды боготворения, которые характерны его прожитому периоду для религиозно-философской и эстетической точки зрения. Возвращение к античным богам на самом деле – не возвращение к старому, а необходимость правильно чувствовать настоящее и уверенно шагать к будущему. Мифологические образы и элементы заинтересовали поэта красотой, утончённостью и волнением. Вникаю в суть истоков, Чаренц искал историческую опору национального бытия и нашёл связи соединения прошлого и настоящего.
The article touches upon Pre-Christian topics and motives, characters and symbols, traditional values (kindness, charity, forgiveness, love towards relative…) which are immovable and stable for the poet. Charents’ anthropological concept and piety are examined which is the characteristicof the religious-philosophical and aesthetic viewpoints of his life time. The return to the pagan gods was, in fact, not a return to the old, but a necessity, to feel the present right and to walk safely into the future. Mythological myths and elements have attracted the poet with their delicacy, delicate design and emotionality. Being profound to the roots, Charents sought historic foundations of national existence and found relations which connect the present to the past.
Երևան
oai:arar.sci.am:316567
May 13, 2023
May 3, 2022
20
https://arar.sci.am/publication/343700
Edition name | Date |
---|---|
Շիրինյան, Անի, Դիցաբանական կերպարներն ու մոտիվները Չարենցի ստեղծագործության մեջ | May 13, 2023 |