Օբյեկտ

Վերնագիր: Եդեմի, դրախտային պարտեզի եւ այգու այլաբանությունը հայ ժողովրդական քնարերգության մեջ

Ստեղծողը:

Վարդանյան, Նվարդ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

ՀԸ

Համար:

Ե

ISSN:

1829–4243

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Варданян Нвард, Vardanyan Nvard

Այլ վերնագիր:

Эдемский, райский сад и аллегорический образ сада в армянской народной лирике ; The allegory of Eden, paradise and garden in the Armenian folk poetry

Աջակից(ներ):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Ծածկույթ:

79-91

Ամփոփում:

В статье исследуется аллегорический образ сада в любовных мотивах свадебных песен. Аллегория сада с цветами и деревьями, спелыми плодами, певчей птицей и садоводом — самый частый мотив в свадебных-любовных песнях. Мотивы сада (приглашение в сад, вход в сад, спелый плод сада, сон под деревом сада и т. д.) аллегорически выражают любовные чувства. Изучение этих мотивов показывает, что в свадебных песнях, в основном, упоминается Райский сад, где свелась первая пара. С более ранних мировоззрений исходят понятии невесты-сада и жениха-садовода, где проявляются понятия женского начала — матери земли, и мужского начала — отцовское, начало, символ сеятеля.
The article studies the allegorical image of garden in the love motives of wedding songs. The allegory of garden portrayed with flowers and trees, with ripe fruits, with a songbird and a gardener, is the most popular motive of wedding love songs. The motives of the garden (invitation to the garden, entrance to the garden, ripe fruits of the garden, dreaming under garden trees, etc.) allegorically express feelings of love. A study of these motives reveals that the Garden of Eden, where the first couple came together, is mainly mentioned in wedding songs. The concepts of the bride-garden and the groom-gardener originate from earlier worldviews, which manifest the concepts of the feminine principle — as the mother earth and the masculine one — as the sowing paternal principle․

Հրատարակության վայրը:

Ս. Էջմիածին

Հրատարակիչ:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:306750

Լեզու:

hy

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 5, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 4, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

19

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/334747

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն