Object structure

Publication Details:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Journal or Publication Title:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Date of publication:

2021

Volume:

ՀԸ

Number:

Ե

ISSN:

1829–4243

Additional Information:

Варданян Нвард, Vardanyan Nvard

Title:

Եդեմի, դրախտային պարտեզի եւ այգու այլաբանությունը հայ ժողովրդական քնարերգության մեջ

Other title:

Эдемский, райский сад и аллегорический образ сада в армянской народной лирике ; The allegory of Eden, paradise and garden in the Armenian folk poetry

Creator:

Վարդանյան, Նվարդ

Contributor(s):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Subject:

Պատմութիւն ; Բանասիրութիւն

Coverage:

79-91

Abstract:

В статье исследуется аллегорический образ сада в любовных мотивах свадебных песен. Аллегория сада с цветами и деревьями, спелыми плодами, певчей птицей и садоводом — самый частый мотив в свадебных-любовных песнях. Мотивы сада (приглашение в сад, вход в сад, спелый плод сада, сон под деревом сада и т. д.) аллегорически выражают любовные чувства. Изучение этих мотивов показывает, что в свадебных песнях, в основном, упоминается Райский сад, где свелась первая пара. С более ранних мировоззрений исходят понятии невесты-сада и жениха-садовода, где проявляются понятия женского начала — матери земли, и мужского начала — отцовское, начало, символ сеятеля.
The article studies the allegorical image of garden in the love motives of wedding songs. The allegory of garden portrayed with flowers and trees, with ripe fruits, with a songbird and a gardener, is the most popular motive of wedding love songs. The motives of the garden (invitation to the garden, entrance to the garden, ripe fruits of the garden, dreaming under garden trees, etc.) allegorically express feelings of love. A study of these motives reveals that the Garden of Eden, where the first couple came together, is mainly mentioned in wedding songs. The concepts of the bride-garden and the groom-gardener originate from earlier worldviews, which manifest the concepts of the feminine principle — as the mother earth and the masculine one — as the sowing paternal principle․

Place of publishing:

Ս. Էջմիածին

Publisher:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Language:

hy

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան