Օբյեկտ

Վերնագիր: Тенденции и перспективы развития форматов телеканалов на армянском медиарынке

Ստեղծողը:

Рухкян, Эмине

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Համար:

3

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Ռուխկյան Էմինե, Rukhkyan Emine

Այլ վերնագիր:

Հայաստանի մեդիաշուկայում հեռուստաալիքների ձևաչափերի զարգացման միտումներն ու հեռանկարները ; Trends and Prospects for the Development of TV Channels Formats in the Armenian Media

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Ծածկույթ:

264-269

Ամփոփում:

Այսօրվա հեռուստատեսային իրականությունում շատ հակասություններ կան «ձևաչափային հեռուստատեսություն» հասկացության վերաբերյալ: Այսօր հայաստանյան (ի դեպ, նաև ռուսական) լրատվամիջոցների ամենաարագ աճող հատվածը ոչ թվային հեռուստատեսության արտադրանք է, որը ներառում է արբանյակային, կաբելային և IPTV հատվածները: Այսպիսով, հեռուստաալիքները ակտիվորեն փորձում են գտնել իրենց «դեմքը» և, համապատասխանաբար, իրենց ձևաչափը:
В сегодняшней телевизионной реальности очень много споров относительно такого понятия как «формат телеканала». Сегодня самый быстрорастущий сегмент армянского медиарынка (кстати, равно, как и российского) – это рынок неэфирного телевидения, который включает спутниковый, кабельный и IPTV-сегменты. Так, аудитория постепенно разграничивается, а это приводит к тому, что вещатели в активном поиске пытаются найти свое «лицо» и, соответственно, свой формат.
In today's television reality, there is a lot of controversy regarding such a concept as "TV channel format". Today, the fastest growing segment of the Armenian media market (by the way, as well as the Russian one) is the nonterrestrial television market, which includes satellite, cable and IPTV segments. Thus, the audience is gradually delineated, which leads to the fact that broadcasters in an active search are trying to find their "face" and, accordingly, their format.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:292536

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 12, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Dec 11, 2021

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

35

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/318292

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն