Նիւթ

Վերնագիր: Սովորողների բարոյահոգեբանական զարգացման և հետազոտական կարողությունների ձևավորման հիմնախնդրի շուրջ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտական հոդվածների ժողովածու. Միջազգային գիտաժողովի նյութեր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

ISBN:

978-9939-865-80-5

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Hakobyan Naira, Poghosyan Vazgen, Khachatryan Anna

Այլ վերնագիր:

К проблеме о морально-психологическом развитии и формировании исследовательских умений учащихся ; On the Problem of Students’ Moral-Psychological Development and Formation of Research Skills

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված են ամերիկացի հոգեբան Լ. Կոլբերգի մշակած բարոյական զարգացման տեսության հիման վրա առաջարկվող սովորողների բարոյահոգեբանական զարգացման և հետազոտական կարողությունների ձևավորման ծրագրի հիմնական դրույթները: Օգտագործելով ուսումնական հաստատությունների համար հոգեբանամանկավարժական ուսումնական և մեթոդական ձեռնարկներ ստեղծելու իրենց փորձը` հոդվածի հեղինակները մշակել են պրոբլեմային առաջադրանքներ, որոնք կարող են կիրառվել սովորողների բարոյահոգեբանական զարգացման և հետազոտական կարողությունների ձևավորման համար: Ծրագիրը նախատեսում է նաև ուսուցիչների և դպրոցական հոգեբանների համար կազմակերպվող վարժանքների անցկացում:
В статье представлены основные положения программы нравственно-психологического развития и формирования исследовательских умений учащихся на основе выделенных американским психологом Л.Колбергом стадий морального развития личности. Используя свой опыт создания и применения психолого-педагогических учебных и методических пособий в учебных заведениях, авторы разработали серию проблемных заданий, которые могут быть использованы для нравственно-психологического развития и формирования исследовательских умений учащихся. Программа предусматривает также проведение соответствующих тренингов для учителей и школьных психологов.
The article presents the main provisions of the program of the student’s moral and psychological development and research skills proposed based on the person's moral development theory by American psychologist L. Kohlberg. Using their experience in creating psychological-pedagogical-metho-dological manuals for educational institutions, the authors of the article have developed problem-solving tasks that can be used to develop student’s moral and psychological development and research skills. The program also provides training courses for teachers and school psychologists.



Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն ; «Տիր» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 78-86

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:271109

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 20, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 17, 2021

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

65

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/295404

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն